کد خبر: ۱۵۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من و سایر اعضای هیئت مدیره تا انتهای فصل از محمود فکری و دستیارانش حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: ما می توانیم با وجود همین بازیکنان در پایان فصل عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

او ادامه داد: ما به طور کامل از کادر فنی حمایت می‌کنیم و محمود فکری و دستیارانش آخر فصل در کنار ما خواهند بود.

مددی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه استقلال بیان کرد: با یک سری بازیکنان در حال مذاکره هستیم و یکی، ۲ بازیکن در لیست خروج قرار دارند.

او درباره جا به جایی مسعود ریگی و مهدی کیانی (بازیکن سپاهان) گفت: چنین چیزی مطرح بود اما من با پیشنهاد باشگاه سپاهان در این باره مخالفت کردم.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تصریح کرد:  بودوروف یکی از بازیکنان بی کیفیت چند سال اخیر استقلال بود که باعث شده پنجره تیم ما بسته شود و در تلاش هستیم تا هرچه سریع تر مطالبات این بازیکن را پرداخت کنیم.

او درباره وضعیت مهدی قایدی (مهاجم استقلال) بیان کرد: هیچ بازیکنی بزرگ‌تر از استقلال نیست. او پسر این تیم است و تا سال ۱۴۰۲ با ما قرارداد دارد و باید به قراردادش احترام بگذارد. ما هم تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم را درباره او بگیریم. قول‌هایی از مدیریت قبلی به قایدی داده شده و ذهن او را بر هم زده اند اما ما درصدد هستیم این مشکل را حل کنیم.

مددی درباره وضعیت بازگشت هروویه میلیچ (بازیکن کروات استقلال) گفت: من و اعضای هیئت مدیره باید رقم درخواستی میلیچ را تامین کنیم تا او به ایران بازگردد. میلیچ قراردادش را با استقلال فسخ نکرده است.

او در پایان و درباره وضعیت زمین تمرین این تیم خاطر نشان کرد: در حال حاضر در زمین نفت تهرانسر تمریناتمان را برگزار می کنیم و تا پایان سال در آنجا هستیم و به هیچ زمین تمرین دیگری نمی‌رویم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار