کد خبر: ۱۵۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
این گزارش به مرور اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال می‌پردازد و برخی از آن‌ها را بررسی و تفسیر می‌کند.

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ کدال‌نگر ۱۳ اسفند۱۳۹۹به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

 افزایش سرمایه

«ونوین»: هیات مدیره بانک اقتصاد نوین، پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق العاده داد. پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از مبلغ ۳۰,۴۲۵,۷۳۴میلیون ریال به مبلغ ۶۱,۰۰۰,۰۰۰میلیون ریال از محل آورده نقدی سهامداران صورت گرفت.

«کگل»: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۴درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

«امین»: شرکت تامین سرمایه امین از صدور مجوز افزایش سرمایه ۵۷درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

«خبهمن»: شرکت گروه بهمن از صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۲۴۶درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«شبهرن»: شرکت نفت بهران از صدور مجوز افزایش سرمایه ۳۵۹درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«دامین»: شرکت داروسازی امین از صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۹۰درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«خاهن»: شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران از صدور مجوز افزایش سرمایه ۲۳۲درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد.

«شسپا»: هیات مدیره شرکت نفت سپاهان، پیشنهاد افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق العاده داد. پیشنهاد افزایش سرمایه ۶۰۵درصدی از مبلغ ۹,۵۰۰,۰۰۰میلیون ریال به مبلغ ۶۷,۰۰۰,۰۰۰میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صورت گرفت.

«فاذر»: شرکت صنایع آذرآب از صدور مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۴درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها خبر داد. 

اطلاعیه‌ها

«خریخت»: شرکت صنایع ریخته گری ایران طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف اعلام کرد، نرخ انواع میل لنگ ارسالی به شرکت طراحی مهندسی تامین قطعات خودرو داخا(ساپکو) ۳۰تا ۷۰درصد افزایش یافته است. از این بابت ۶۹,۳۶۹میلیون ریال برای ۱۱ماهه سال ۱۳۹۹ در فروش شرکت لحاظ می‌شود.

«وشهر»: بانک شهر طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد، در نظر دارد تا ۵۶رقبه از املاک مازاد برنیاز خود را طبق جدول و به شرح نشانی‌های درج شده در آگهی با وضع و شرایط موجود در مزایده عمومی از تاریخ ۹۹/۱۲/۱۲ لغایت ۹۹/۱۲/۱۹ با شرایط نقد ، نقد و اقساط از طریق اعطای تسهیلات و اجاره به شرط تملیک به فروش رساند.

«ثاژن»: شرکت سخت آژند طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد، در نظر دارد سه دانگ از یک قطعه زمین با کاربری تجاری دارای پروانه ساختمانی با وضعیت موجود واقع در مشهد نبش میدان بهارستان را به فروش برساند. تاریخ این مزایده ۹اسفند و تاریخ برآورد شده برای اعلام نتایج نیز ۱۴اسفند اعلام شد.

«لکما»: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف اعلام کرد، شرکت ارتباطات سیار ایران (پیوست) برنده مناقصه شماره ۹۹/۴۱ با موضوع «خرید ۳۰۰ عدد کولر BBU CLU» با ارزش کل ۵۴,۹۹۶میلیون ریال گردیده است و زمان تحویل ۱۲۰روز کاری از تاریخ مبادله قرارداد می باشد.

«وصنا»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران، زمان بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰آذرماه ۱۳۹۹را اعلام کرد. دارندگان سهم(از ۱سهم تا۵۰۰۰۰سهم) از یک تیر۱۴۰۰تا پایان تیرماه، دارندگان سهم(از۵۰۰۰۱ تا۳۰۰۰۰۰سهم) از یک مرداد ۱۴۰۰تا پایان مرداد ماه و دارندگان سهم(از۳۰۰۰۰۱سهم به بالا) از یک شهریور تا پایان شهریور ماه، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات قدام به دریافت نمایند.

«سیستم»: شرکت همکاران سیستم اعلام کرد با توجه به پایان یافتن مراحل افزایش سرمایه، سهام جایزه از تاریخ ۱۲اسفندماه به سهام عادی سهامداران اضافه شده است.

«ثپردیس»: شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در شهر تهران اقدام به خرید یک باب ساختمان اداری شامل هشت واحد اداری مجزا جهت استفاده دفتر شرکت نمود.

«رافزا»: شرکت رایان هم‌افزا طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، از تصویب افزایش تعرفه خدمات در کلیه سامانه های مدیریت کارگزاری، معاملات برخط، صندوق های سرمایه گذاری مشترک و مدیریت سبدگردانی به میزان ۱۰۰ درصد خبر داد.

«غمینو»: شرکت صنایع غذایی مینو شرق ، با توجه به افزایش سرمایه اخیر مهلت پذیره نویسی عمومی برای حق تقدم را از تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ لغایت تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۷ اعلام کرد.

«وآوا»: شرکت سرمایه‌گذاری آوانوین اعلام کرد: سهامدارانی که در تاریخ تشکیل مجمع عادی عمومی سالیانه(۱۰تیرماه ۱۳۹۹) سهامدار این شرکت بوده اند و تا کنون اقدام به دریافت سود نقدی خود نکردند، به شعب بانک تجارت مراجعه کنند.

«وساپا»: شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد: به دلیل عدم دریافت پیشنهاد در طول برگزاری مزایده در خصوص واگذاری ملک شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا در استان مازندران، از برگزاری این مزایده نتیجه‌ای حاصل نشد. همچنین در اطلاعیه‌ای دیگر از برگزاری مزایده‌ای با موضوع واگذاری ملک مجتمع الهیه واقع در تهران در ۱۳اسفند خبر داد. تاریخ برآورد شده برای اعلام نتایج نیز ۲۰اسفند اعلام شد.

«عسکریهوملل»: شرکت اعتباری ملل طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد: این موسسه در نظر دارد نسبت به عرضه سهام شرکت های گروه توسعه اقتصاد ملل به میزان ۱۰۰درصد و شرکت سهامی فرش ایران به میزان ۹۹.۹۸درصد اقدام نماید. تاریخ برگزاری این مزایده ۲۴اسفند ماه است.

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان سپاهان زمانبندی پیشنهادی برای پرداخت سود دوره ۱۲ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را اعلام کرد. (دارندگان سهام تا سقف هفت میلیون سهم از یک شهریور ۱۴۰۰تا پایان شهریور ماه و سهامدارانی با بیش از هفت میلیون سهم از یک مهر تا پایان مهر ماه)

«خساپا»: شرکت سایپا طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه ب اعلام کرد: به علت عدم وجود متقاضی برای مزایده با موضوع فروش برخی از املاک شرکتهای گروه سایپا مزایده بدون نتیجه پایان یافته است.

«ثبهساز»: شرکت بهساز کاشانه تهران طی افشا اطلاعات با اهمیت گروه الف، نتایج برگزاری مزایده فروش واحدهای مسکونی را اینگونه اعلام کرد: با توجه به بازگشایی انجام شده در مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۰۳ بر اساس نتایج به دست آمده هر ۴ ردیف آگهی با مبلغ مورد توافق ۶۳۷,۲۶۰میلیون ریال به فروش رسید.

«وسپه»: شرکت سرمایه گذاری سپه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه سود خالص هر سهم ۱,۵۸۱ریال است.

«وغدیر»: شرکت سرمایه‌گذاری غدیر اعلام کرد: سود سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۳۹۸ و مطالبات دوره‌های قبلی فقط تا پایان وقت اداری روز ۲۱اسفند از طریق شعب بانک صادرات قابل وصول است. پس از آن پرداخت‌ها به صورت موقتی متوقف می‌شود.

«سمازن»: شرکت سیمان مازندران، زمان بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰آذرماه ۱۳۹۹را اعلام کرد. دارندگان حقیقی سهم تا یک میلیون سهم از ۳۱ تیر۱۴۰۰تا ۳۱ مرداد ماه، دارندگان حقیقی سهم بیش از یک میلیون از یک شهریور ۱۴۰۰تا پایان شهریور ماه و دارندگان حقوقی سهم از یک مهر۱۴۰۰ تا پایان مهر ماه، می‌توانند اقدام به دریافت نمایند.

«دالبر»: شرکت البرز دارو، تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ را منتشر کرد. مجمع با افزایش سرمایه ۴۰درصدی از محل مطالبات و آورده نقدی این شرکت موافقت نمود.

«گنگین»: شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، زمان بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به ۳۰آذرماه ۱۳۹۹را اعلام کرد. سود سهام اشخاص حقیقی از یک آبان ۱۴۰۰تا ۱۰آبان ماه و سود سهام اشخاص حقوقی از تاریخ ۱۱آبان تا ۲۰آبان ماه، از طریق واریز به حساب‌های شخصی به نام سهامدار صورت می‌گیرد.

اطلاعیه دعوت به مجامع

«شتوکا»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده، برای انتخاب اعضای هیات ‌مدیره، در تاریخ ۲۵اسفند ماه دعوت کرد.

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان سپاهان از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه، برای استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره در تاریخ ۲۴اسفند ماه دعوت کرد.

«سمازن»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، برای استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره در تاریخ ۲۵اسفند ماه دعوت کرد.

«ولشرق»: شرکت لیزینگ ایران و شرق از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، برای استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضا هیات مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره در تاریخ ۲۳اسفند ماه دعوت کرد.

«پاکشو»: شرکت گروه صنعتی پاکشو از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی فوق العاده، برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، در تاریخ ۲۳اسفند ماه دعوت کرد.

«شستا»: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی فوق العاده، برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، در تاریخ ۲۶اسفند ماه دعوت کرد.

«سشمال»: شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، برای استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره در تاریخ ۲۵اسفند ماه دعوت کرد.

«گنگین »: شرکت سیمان شمال از سهامداران برای حضور در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، برای استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره و تعیین پاداش هیئت مدیره در تاریخ ۲۶اسفند ماه دعوت کرد.

گزارش‌های دوره‌ای

«وجامی»: شرکت سرمایه‌گذاری جامی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ را منتشر کرد. سود خالص هر سهم به ۷۰۱ریال اعلام شد که نسبت به دوره مشابه ۱۳۸درصد رشد داشته است.

«کیمیاتک»: شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ را منتشر کرد. طی این گزارش فروش فروردین ماه این شرکت ۳۰۱,۰۸۷میلیون ریال است. همچنین فروش خرداد ماه این شرکت در گزارش‌هایی دیگر ۸۷۱,۳۱۳میلیون ریال و فروش تیرماه این شرکت ۱,۰۸۱,۸۲۱میلیون ریال اعلام شد.

«تاپکیش»: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۴درصد و سود ناخالص ۲۴درصد افزایش پیدا کرده است. سود خالص هر سهم نیز ۱,۳۷۸ریال شناسایی شد که نسبت به دوره مشابه ۳۷درصد رشد کرده است.

«امید»: شرکت تامین سرمایه امید اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۱۱۷درصد و سود ناخالص ۱۳۵درصد نسبت به دوره مشابه افزایش پیدا کرده است. سود خالص هر سهم نیز ۶۳۰ ریال شناسایی شده است که نسبت به دوره مشابه ۷۹درصد رشد کرده است.

«رانفور»: شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش، اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد. طبق این گزارش درآمدهای عملیاتی این شرکت ۳۱۴درصد و سود ناخالص ۵۷درصد نسبت به دوره مشابه افزایش پیدا کرده است. سود خالص هر سهم نیز ۳۱,۵۳۷ریال شناسایی شده است که نسبت به دوره مشابه ۲۷۴درصد رشد کرده است.

«شستا»: شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ را اعلام کرد. طبق این گزارش برای هر سهم ۱۶۵ریال زیان شناسایی شد که نسبت به دوره مشابه، ۱۷درصد کاهش یافته است. جمع درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز به ۶۹,۹۹۱میلیون ریال رسید.

«تمحرکه»: شرکت ماشین سازی نیرو محرکه، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ را منتشر کرد. درآمدهای عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه با کاهش ۷۳درصدی رو به رو شد. سود خالص هر سهم نیز ۲۱۶ریال شناسایی شد که نسبت به دوره مشابه ۲۶۰۰درصد افزایش یافته است.

برچسب ها: بورس ، کدال نگر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار