کد خبر: ۱۵۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
معاون برنامه‌ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان عنوان کرد؛
مهدی نصر معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی گفت: ذوب آهن اصفهان در مسیر تولید ریل ملی سختی‌ها و مقاومت‌های بسیاری را تحمل نمود اما ایران و ایرانی را با تولید این محصول دارای ارزش افزوده بالا سربلند کرد تا نیازی به واردات این محصول نه در بخش شمش و نه نورد آن داشته باشیم و حدود ۲۰۰میلیون دلار ارز آوری برای انواع ریل راه آهن و مترو را به ایران هدیه داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی نصر افزود: تولید ریل آسانسور از جمله سایر محصولات ریلی ذوب آهن است که مجوز تولید آن از سوی هیات مدیره  ذوب آهن صادر شده و اجرای آن  به شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب آهن واگذار گردید.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت خاطر نشان کرد: تولید فولادهای خاص از جمله مهمترین برنامه ذوب آهن اصفهان در افق ۱۴۰۴ است تا سبد محصولات این شرکت ازتنوع بیشتری برخوردار شود.
مهدی نصر خاطر نشان کرد: ذوب آهن تنها شرکتی است که از یارانه انرژی برخوردار نیست و مواد اولیه مورد نیاز خودش را با قیمت جهانی خریداری می کند و لذا نیاز است با حمایت بیشتر از این صنعت مادر زمینه به ظرفیت رسیدن کامل تولید آن فراهم شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت بیان کرد : ذوب آهن اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد  زیادی مطالعه و پروژه بهبود در راستای آسیب شناسی و چابک سازی فرایندهای کارخانه تعریف کرده است که نتایج بسیار خوبی در بر داشته و از جمله آنها می توان به  مطالعه و بازنگری فرآیندهای خرید اشاره کرد.
وی  چالش بزرگ ذوب آهن را تامین سنگ درشت دانه مورد نیاز خط تولید عنوان کرد و گفت : از حمایت های دولت بابت تامین سنگ آهن ذوب آهن تشکر  می کنم و امیدوارم این صنعت مادر بتواند با تملک معدن بدون دغدغه به تولید انواع محصولات بپردازد.
مهدی نصر گفت : ذوب آهن اصفهان با اجرای صدها میلیارد تومان پروژه در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب و خرید پساب شهرهای مجاور مصرف آب از رودخانه را به میزان ‌‌ ۴۰ درصد  کاهش داده است.
وی گفت : ذوب آهن اصفهان ده ها قرارداد با دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان منعقد نموده است تا از تلفیق دانش روز و تجربه و تخصص صنعت بتواند بیش از پیش به ایران اسلامی خدمت نماید.

برچسب ها: تولید فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار