کد خبر: ۱۵۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: شهروندان این استان با ارسال حدود31هزار کلیپ حرکات ورزشی به نخستین دوره لیگ تندرستی کشور، نائب قهرمان این رویداد شدند.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجید محمدی اظهار داشت: شهروندان ورزشکار و ورزش دوست استان سمنان با ارسال حدود31هزار کلیپ حرکات ورزشی به نخستین دوره لیگ تندرستی کشور، نائب قهرمان این رویداد شدند.
وی با بیان اینکه این لیگ در ۴۵ روز و با حضور ۳۱ استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این رویداد ورزشی روزانه در سایت فدراسیون ورزش های همگانی کشور یک الگوی حرکت ورزشی ارائه می شد که عموم مردم می توانستند با مراجعه به نشانی IRANTANDOROSTI.IR و عضویت، با ضبط ۳۰ ثانیه از فعالیت های ورزشی خود و بارگذاری آن در این لیگ شرکت کنند.
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این رقابت ها با هدف ایجاد انگیزه ورزش در بین آحاد جامعه برگزار شد، افزود: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد بود و افراد بالای ۱۰ سال می‌توانستند، نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کرده و روزانه ۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه بارگذاری کنند.
وی با اشاره به ۲۵ شهر برتر در این مسابقات یادآور شد: بر اساس امتیاز کسب شده از سوی ورزشکاران، شهرستان سمنان نیز جزو ۲۵ شهر برتر کشور در این رویداد ورزشی شد.
محمدی در پایان با تقدیر از عملکرد هیات ورزش‌های همگانی استان سمنان افزود: در ماه‌های اخیر تلاش‌های هیات ورزش همگانی استان در افزایش تحرک آحاد مردم تاثیر گذار، مطلوب و کم نظیر بوده است که این امر با تلاش دکتر هادیان و مجموعه اعضای هیات ورزش های همگانی استان سمنان تحرک و تحولی خوبی را در عرصه ورزش همگانی استان شکل داده است.
لازم به ذکر است لیگ تندرستی ایران از4 بهمن ماه شروع و روز جمعه 15 اسفند99 با نائب قهرمانی استان سمنان به کار خود پایان داد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار