کد خبر: ۱۵۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
گروه استان‌ها- مسئول گروه اقتصادی مجمع عالی بسیجیان شهرستان کاشان گفت: نظارت بر تحویل مرغ به کشتارگاه و مراحل توزیع آن تا رسیدن به سفره شهروندان کاشانی توسط گروه تخصصی اقتصاد و زیرساختِ مجمع عالی بسیجیان شهرستان کاشان انجام می‌شود.

ابوالفضل سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی و نظر مدیران شهری از امروز تا شب عید نوروز، نظارت بر توزیع مرغ دولتی به گروه تخصصی اقتصادیِ مجمع عالی بسیجیان شهرستان کاشان سپرده شده تا انشالله بزودی شاهد تعادل در بازار و جمع شدن صف‌های طویل باشیم.

وی ضمن اشاره به مشارکت بسیجیان در نظارت مستمر بر نحوه توزیع مرغ در شهرستان کاشان به منظور تنظیم بازار عید افزود: توزیع مرغ دولتی با اولویت مناطق کم‌برخودار با نظارت بسیجیان انجام می‌شود و در این پروژه حدود 38 نفر بصورت تمام وقت و داوطلبانه بکارگیری شده‌اند.

مسئول گروه اقتصادی مجمع عالی بسیجیان شهرستان کاشان ضمن اشاره به اشباع شدن بازار مرغ کاشان زی دو هفته بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ابراز داشت: روزانه بین 20 تا 25 تن مرغ دولتی با هماهنگی دستگاهای ذی‌ربط تأمین و در بازار توزیع می‌شود که پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از 15 روز بازار اشباع شده و شاهد کاهش قیمت مرغ آزاد در شهرستان باشیم.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های همراه در انجام پروژه گفت: برای سامان‌بخشیدن به توزیع و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی پیش‌بینی‌هایی توسط کارشناسان گروه شده که انشالله در آینده نزدیک به اطلاع مردم شریف کاشان می‌رسد.

انتهای پیام/801

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار