کد خبر: ۱۵۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
امام جمعه قم:
امام جمعه قم برخورد با مفسدان اقتصادی را خواسته به حق مردم از مسئولان دانست و گفت: باید مسؤولان ضمن شناسایی دانه درشت‌ها، با آنها برخورد مناسب داشته باشد تا مایه عبرت شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، به وضعیت گرانی کالاها در کشور‌اشاره کرد و افزود: در این شرایط شاهد هستیم که فقط دلال‌ها به سود می‌رسند و باید مسؤولان نسبت به این مسائل نهایت دقت را داشته باشند و هر کدام به سهم خود جلوی این دلالان را بگیرند.
به گزارش فارس، وی برخورد با مفسدان اقتصادی را خواسته به حق مردم از مسئولان دانست و تاکید کرد: باید مسؤولان ضمن شناسایی دانه درشت‌ها، با آنها برخورد مناسب داشته باشد تا مایه عبرت شود.
آیت‌الله سعیدی تصریح کرد: در زمینه مقابله با دانه درشت‌ها، برخوردهای مقطعی و فصلی اثرگذاری لازم را ندارد و باید برخوردها در این زمینه دائمی‌شود تا جلوی مفسدان اقتصادی گرفته شود. امام جمعه قم با بیان اینکه به دلیل غفلت سازمان‌های نظارتی برخی دلال‌ها کنترل بازار را در دست گرفته اند، بیان داشت: باید دستگاه‌های نظارتی در متن جامعه حضور داشته باشند و به وظایف خود رسیدگی کنند.
وی در ادامه سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در روز مبعث‌اشاره و اظهار داشت: تکیه بر روی دو عنصر بصیرت و صبر برای مواجهه با دشمنان از سخنان مورد تاکید مقام معظم رهبری بود.
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه دشمنان به دنبال بی‌تفاوت جلوه دادن مردم و وارونه نشان دادن حقایق هستند، خاطرنشان کرد: جوانان ما به عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند با رویارویی با دشمنان جلوی نیرنگ آنها را بگیرند.
امام جمعه قم با تقدیر از تلاش کادر درمان به دلیل اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با کرونا، تصریح کرد: خواسته مجموعه بهداشت و درمان رعایت دستورات بهداشتی است و امیدواریم که این بیماری ریشه‌کن شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار