کد خبر: ۱۵۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در پی بارش باران و برف شدید در شهرستان بله سوار و آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل، تخلیه آب در ۱۲ نقطه این شهر توسط اکیپ‌های سیلاب جمعیت هلال احمر انجام شد.

عزت اله ضربی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بارش شدید باران و برف از دو روز گذشته، باعث آبگرفتگی معابر عمومی و تعدادی از منازل در شهر بیله سوار شده بود که اکیپ‌های عملیاتی سیلاب جمعیت هلال احمر بیله سوار از ظهر دیروز وارد عمل شدند.

وی افزود: در این عملیات، ۴ اکیپ سیلاب متشکل از ۱۳ نفر امدادگر و پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار اقدام به تخلیه آب در ۱۲ نقطه شهری نمودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: در این ۱۲ نقطه، تعداد ۹۴ خانوار تحت تاثیر آبگرفتگی قرار می‌گرفتند که با تلاش اکیپ‌های سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار، تخلیه آب از منازل و معابر عمومی انجام شد.

ضربی تصریح کرد: در این عملیات که به مدت ۲ روز به‌طول انجامید از ۵ دستگاه موتور پمپ آب و ۳ دستگاه خودرو سبک برای تخلیه آب از منازل و معابر عمومی استفاده شد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان با بهره‌گیری از توان امدادی و تجهیزاتی خود در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بوده و به وظیفه ذاتی خود در خدمت به همنوعان عمل کرده است.

انتهای پیام/3463/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار