کد خبر: ۱۶۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در پایان فصل به احتمال فراوان این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از as، زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال  رئال مادرید در پایان فصل مسابقات لالیگا قصد دارد این تیم را ترک کند و به لیگ دیگری در فوتبال اروپا برود.

این سایت خبری عنوان کرده است که با توجه به حضور ۶ ساله و موفق زیدان در تیم فوتبال یوونتوس به عنوان بازیکن و همچنین علاقه فراوان هواداران بیانکونری به ستاره فرانسوی سابق خود، زیدان نزدیک‌ترین و بهترین گزینه برای جایگزینی آندره آ پیرلو، سرمربی کنونی و نا موفق این تیم است و در صورت جدایی زیدان از رئال مادرید، یوونتوس بهترین گزینه زین الدین زیدان در فوتبال اروپا است.

زیدان سرمربی کنونی تیم فوتبال رئال مادرید در سال ۲۰۰۱ و به عنوان بازیکن، یوونتوسی‌ها را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست و اکنون می‌تواند بار دیگر باعث انتقالی هیجان انگیز میان این ۲ تیم بزرگ اروپایی شود.

شاگردان زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید در هفته آینده ۲ مسابقه حساس مقابل تیم‌های فوتبال بارسلونا و لیورپول در چارچوب مسابقات لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهند کرد و با توجه به حساسیت این مسابقات و اهمیت نتایج آن، شکست و یا پیروزی زیدان در آن ها می‌تواند ماندن و یا خداحافظی این مربی رئال مادرید را مشخص کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار