کد خبر: ۱۶۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
فرماندار شهرستان آوج گفت: 4100 نفر از افراد بالای 65 سال در این شهرستان در نوبت دوم تزریق واکسن قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان که روز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان و اعضای ستاد در فضای باز فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: امروزه بخش زیادی از اخباری که در فضای عمومی و در عرصه رسانه های مکتوب و مجازی منعکس می شود، مربوط به آمار ابتلا و فوتی های مربوط به کرونا است لذا پیشگیری و مقابله با این ویروس اولویت اول مسئولان و گروه ها و اقشار مختلف است.

وی افزود: این شرایط باعث شده، انتخابات ۱۴۰۰ نیز تحت الشعاع این بیماری همه گیر و خطرناک قرار گرفته و تنور انتخابات آنچنان که باید و شاید هنوز داغ نشده است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان آوج با تقدیر از مجموعه مدیران، اصناف و اقشار مختلف مردم در همراهی با مدیریت و کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: حفظ جان و سلامت شهروندان مهمترین اولویت و دغدغه مسئولان در شرایط کنونی است و از اینکه معیشت و زندگی اقتصادی مردم به واسطه تعطیلی فعالیتها مختل شده نگرانیم.

علیرضایی بیان کرد: به هیچ وجه به تعطیلی کسبه و بازار راضی نیستیم اما ناگزیر باید تصمیماتی اتخاذ کنیم که سلامت و جان مردم به خطر نیفتد.

وی با تاکید بر تسریع در فرآیند واکسیناسیون تصریح کرد: در دور دوم واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال در اولویت تزریق واکسن قرار دارند که تعداد این افراد در شهرستان آوج بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ نفر است.

علیرضایی عنوان‌کرد: همه مدیران و کارکنان ادارات که در طرح ۱۰ روزه تعطیل هستند باید در خدمت ستاد شهرستان باشند و در نظارت و بازرسی ها به گشت های کنترل و بازدید های روزانه از ادارات و اصناف کمک کنند.

آوج 3

فرماندار شهرستان آوج گفت: مدیران ادارات در انعکاس برنامه ها و فعالیت های روزانه در پیشگیری و مدیریت کرونا دچار ضعف و نقص هستند و انعکاس مجموعه فعالیت ها و اقدامات قطعا در بالابردن سطح آگاهی شهروندان، فرهنگ سازی و حساس کردن اقشار و گروه های مختلف جامعه برای همراهی و همکاری با دست اندرکاران و مسئولان شهرستان نقش موثری دارد.

وی افزود: در بازرسی و گشت ها نباید از محیط ها و فضاهای روستایی که بخش غالب جمعیت شهرستان را در خود جای داده اند، غفلت کرد و توجه به این موضوع باید جدی باشد.

علیرضایی گفت: در این شرایط دیگر روش تذکر به متخلفین جوابگو نیست و باید واحد متخلف پلمب شود.

فرماندار آوج یادآورشد: طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی مجددا و با شدت بیشتری باید با محوریت سپاه در دستور کار قرار گیرد و نیروی انتظامی ترددهای شبانه خودروها و ماشین آلات در محورهای اصلی و مواصلاتی را با جدیت بیشتری کنترل و مدیریت کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار