کد خبر: ۱۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
انتخاب روشویی برای محیط سرویس بهداشتی یکی از اقدامات حساس و مهم است.

روشویی از جمله تجهیزاتی است که به شکل مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این رو برای خرید یک روشویی مناسب باید به عوامل مختلف نظیر ارتفاع و ابعاد روشویی، مدل طراحی روشویی، جنس و برند تولیدی و ... توجه کرد. روشویی کابینتی یکی از روشویی‌های شیک و مدرن در فضای سرویس بهداشتی است. بیشتر افراد با مشاهده قابلیت‌های روشویی کابینتی به آن علاقه‌مند می‌شوند. حال باید دید این روشویی‌ها چه ویژگی‌های خاصی برای عرضه دارند و با چه معیاری انتخاب می‌شوند؟

چرا خرید روشویی کابینتی؟

بیشتر افراد تمایل دارند از سبک‌های مدرن در محیط منزل استفاده کنند. سبک‌های مدرن به راحتی با سایر اجزا و عناصر منزل هماهنگ می‌شوند و نیاز به دقت چندانی برای چیدمان ندارند.

الگوهای مدرن طرفدار ساده‌گرایی هستند، بنابراین تزیینات و هزینه‌های سنگین در سبک مدرن کنار گذاشته می‌شود. روشویی کابینتی از جمله عناصر مدرن در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. این روشویی با کابینت طراحی شده و به همین  خاطر برای فضاهای محدود و کوچک بسیار توصیه می‌شود. در واقع برای جبران کمبود فضا می‌توان از روشویی کابینت‌دار استفاده کرد. تمام اقلام ضروری در فضای کابینتی این روشویی قرار می‌گیرد.

با استفاده از کابینت روشویی می‌توان وسایل شخصی یا بهداشتی را در برابر باکتری، میکروب و آلودگی به خوبی حفظ کرد.

روشویی کابینت‌دار پوشش بسیار مناسبی برای تجهیزات لوله‌کشی است. بیشتر صاحبخانه‌ها تمایل ندارند تجهیزات و لوله‌های آب، یراق‌آلات و... در نمای ظاهری روشویی دیده شوند. به همین علت به خرید کابینت روشویی مشتاق می‌شوند.

روشویی کابینت‌دار با مواد مناسب تولید می‌شود. این نوع کابینت مستحکم بوده و می‌تواند تا سال‌های سال مورد استفاده قرار بگیرد.

دکوراسیون امروزی از ایده‌های جمع‌و‌جور استقبال می‌کند. این دکورها علاوه بر زیبایی و ظرافت، از ساختار کوچک و جمع‌و‌جور در طراحی بهره‌مند می‌شوند.

نکات مهم در خرید روشویی کابینت‌دار

قبل از خرید روشویی کابینت‌دار باید راهنمای خرید روشویی کابینتی را مطالعه کنید تا بعد از خرید پشیمان نشوید و با دید باز محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید.

ابعاد روشویی

روشویی‌ها با ابعاد مختلفی به بازار وارد می‌شوند. همانطور که می‌دانید در معماری و دکوراسیون جدید، استفاده بهینه از فضا اهمیت زیادی دارد. در معماری بیشتر خانه‌های امروزی، فضای زیادی برای سرویس بهداشتی در نظر گرفته نمی‌شود. همین موضوع استفاده بهینه از فضا را مهم و ضروری می‌کند. به همین علت شما باید یک روشویی کابینتی با ابعاد متوسط بخرید. در این صورت فضای زیادی در سرویس بهداشتی اشغال نخواهید کرد.

ارتفاع روشویی

ارتفاع روشویی از دیگر پارامترهای مهم برای خرید روشویی کابینتی است. ارتفاع این روشویی باید با قد کمر شما هم‌اندازه باشد. این موضوع استفاده از روشویی را ساده‌تر می‌کند. ارتفاع استاندارد برای روشویی 850 میلی‌متر(85 سانتی‌متر) است. اگر شما فرد قد بلندی هستید، بهتر است روشویی بلندتری برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید.

رنگ روشویی کابینت‌دار چگونه انتخاب می‌شود؟

روشویی کابینتی در بازار با رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود. این رنگ‌ها شامل سفید، کرم، طرح چوب، طوسی و ... است. شما می‌توانید رنگ روشویی کابینت‌دار را متناسب با رنگ سایر اجزا و تجهیزات موجود در دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب کنید. در این صورت پیوستگی و انسجام دکوراسیون سرویس بهداشتی را به خوبی حفظ می‌کنید.

محل نصب روشویی

نصب محل روشویی بسته به موقعیت دستشویی و حمام متفاوت است. روشویی معمولاً در فضای میانی سرویس بهداشتی نصب می‌شود. البته این موقعیت با توجه به بزرگی یا کوچکی سرویس بهداشتی تفاوت دارد. روشویی‌های کوچک معمولاً در گوشه‌ای از سرویس بهداشتی نصب می‌شوند.

جنس کابینت روشویی

برای خرید کابینت روشویی باید به جنس روشویی توجه کنید. جنس روشویی کابینتی عرضه شده در فروشگاه اینترنتی هوگونیک از نوع PVC است. پی‌وی‌سی‌ها در برابر رطوبت، مقاومت قابل توجهی دارند. از این رو می‌توانند متریال مناسبی برای ساخت روشویی باشند. پی‌وی‌سی‌ها بافت سبکی دارند و باعث افزایش وزن روشویی نمی‌شوند. PVC ها با قابلیت رنگ‌آمیزی عرضه می‌شوند و تنوع رنگی را برای کابینت روشویی به وجود می‌آورند.  

پی‌وی‌سی علاوه بر کیفیت بالا و استحکام قابل توجه، با قیمت بسیار مناسبی نیز عرضه می‌شود.

قیمت روشویی کابینت‌دار تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرد؟

قیمت روشویی به عوامل مختلف همچون اندازه و ابعاد، نوع متریال، برند تولیدی، مدل طراحی و... مربوط می‌شود. هر چه ابعاد تولیدی روشویی بیشتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. متریال مختلفی برای تولید روشویی استفاده می‌شود. این مواد بر قیمت نهایی روشویی تاثیر دارند.

روشویی‌ها با تنوع مدل طراحی و عرضه می‌شوند. بعضی از مدل‌ها با دقت و ظرافت زیادی تولید می‌گردند و به همین علت قیمت بیشتری دارند.

قیمت روشویی با توجه به برند تولیدی نیز متفاوت است. این موضوع به سابقه و اعتبار شرکت تولیدی مربوط می‌شود. ضمن اینکه شرکت‌ها از سطح کیفیت متفاوتی برای تولید روشویی کابینتی بهره‌مند می‌شوند. سطح کیفیت نیز بر قیمت روشویی کابینت‌دار تاثیر زیادی دارد.

برند کابینت روشویی

روشویی کابینتی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. این برندها از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارند. سایت هوگونیک، روشویی برند هلا(HOLA) را به مشتریان ارائه می‌کند. هلا یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید انواع روشویی است.

 

این برند از سابقه طولانی برخوردار بوده و کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. کلیه محصولات برند هلا با قیمت مناسب به مشتری عرضه می‌شود. با مقایسه قیمت‌های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی هوگونیک و دیگر سایت‌ها، متوجه مناسب بودن قیمت‌های این فروشگاه می‌شوید.

 برند هلا تمام محصولات خود را با گارانتی 3 ساله عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند روشویی هلا را بدون نگرانی خریداری کنند. در صورت بروز هر گونه مشکل در محصول، امکان تعویض بی‌قید و شرط محصول خریداری شده برای مشتری وجود دارد.

یراق‌آلات روشویی مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یراق‌آلات کابینت روشویی از اجزای مهم در کیفیت روشویی است. با انتخاب یراق‌آلات مناسب می‌توانید روشویی را به شکل مستحکم و پایدار در فضای سرویس بهداشتی نصب کنید. یراق‌آلات به کار رفته در فضای سرویس باید از نوع مقاوم و ضدآب باشند. چون این تجهیزات به شکل مداوم در معرض رطوبت هستند.

برند هلا برای نصب کابینت روشویی از تجهیزات مختلفی بهره‌مند می‌شود. یراق‌آلات یکی از تجهیزات مهم برند معتبر هلا برای کابینت روشویی است. یراق‌آلات برند هلا در جنس استیل عرضه می‌شوند. این نوع تجهیزات در برابر آب، رطوبت، مواد شیمیایی، مواد شوینده، گرما و... مقاومت خوبی دارند و زنگ نمی‌زنند.

انتخاب مدل طراحی روشویی چگونه انجام می‌شود؟

برای طراحی روشویی از مدل‌های مختلف کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنگی، سلطنتی و ... استفاده می‌شود. هر کدام از این روشویی‌ها، حال و هوای خاصی را در فضای منزل به وجود می‌آورند. برای انتخاب سبک و مدل طراحی روشویی به دکوراسیون منزل و سرویس بهداشتی دقت کنید.

کیفیت روشویی در  نوع متریال و تجهیزات

کیفیت روشویی با دوام آن ارتباط مستقیم دارد. برندهای معتبر مانند هلا از استانداردهای ساخت و کیفیت بالا برای تولید روشویی استفاده می‌کنند. کیفیت روشویی به نوع متریال و جنس تجهیزات آن مربوط می‌شود. جنس‌های پلاستیکی گزینه خوبی برای تامین کیفیت روشویی کابینتی هستند. این مواد خواص ضدآب دارند و با قیمت بهینه و مطلوب عرضه می‌شوند.

خرید روشویی کابینت‌دار از فروشگاه اینترنتی هوگونیک

فروشگاه اینترنتی هوگونیک نقش یک واسطه مستقیم بین برندهای مختلف و مشتریان را ایفا می‌کند. برای خرید انواع روشویی کابینتی برند هلا می‌توانید به سایت هوگونیک مراجعه و بدون دردسر خرید کنید. در سایت هوگونیک می‌توانید انواع روشویی را با تنوع قیمت، مدل، رنگ و اندازه مشاهده کنید. شما باید با توجه به سبک دکوراسیون، ابعاد مورد نیاز، رنگ مورد نظر و ... خرید روشویی کابینت‌دار را از سایت هوگونیک انجام دهید.

 

هوگونیک محصولات خریداری شده مشتریان را به شکل رایگان ارسال می‌کند. همچنین با خرید از سایت هوگونیک می‌توانید از نصب رایگان کابینت روشویی در تهران بهره‌مند شوید. امکان خرید حضوری نیز فراهم است و شوروم هوگونیک در خیابان بنی هاشم، بورس لوازم صنعت ساختمان، در شرق تهران قرار دارد.

اگر در خرید مدل روشویی و نوع طراحی آن دچار سردرگمی هستید یا تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد محصول خاصی به دست آورید، با مشاوران فروشگاه هوگونیک تماس بگیرید. این مشاوران اطلاعات لازم برای خرید موفق را در اختیار شما قرار می‌دهند. دریافت این نوع مشاوره‌ها کاملاً رایگان است.

فعالیت سایت هوگونیک محدود به روشویی نمی شود و سایر محصولات آن سینک ظرفشویی، شیرآلات، فلاش تانک، توالت فرنگی و ایرانی، کفشور سوپاپ دار، فلاش تانک، وان و جکوزی و... است.

مقالات هوگونیک

قسمت بلاگ سایت هوگونیک کاملترین و مفید ترین مقالات آموشی را در زمینه دکوراسیون داخلی و خرید لوازم بهداشتی ساختمانی در اختیار شما قرار میدهد. عناوین برخی از جذابترین مقالات سایت هوگونیک را در زیر مشاهده میکنید:

بورس روشویی کابینتی و آینه دستشویی تهران کجاست؟

  • آموزش نصب روشویی کابینتی
  • تفاوت سینک توکار و سینک روکار چیست؟
  • نکات طلایی برای بزرگ‌تر نشان دادن سرویس بهداشتی کوچک
  • راهنمای خرید سینک ظرفشویی و هرآنچه قبل از خرید باید بدانید!
  • مزایا و معایب سینک گرانیتی که احتمالا نمی دانید
  • کاملترین راهنمای خرید توالت فرنگی از صفر تا صد
  • سینک گرانیتی یا استیل؟ کدام بهتر است؟
  • بهترین برند سینک ظرفشویی گرانیتی ایرانی کدام است؟
  • تمیز کردن شیرآلات در ۵ دقیقه!
  • بهترین برند شیرآلات ایرانی

جمع بندی

روشویی کابینتی با قابلیت و مزایای زیادی تولید شده و به همین علت طرفداران زیادی در دنیای دکوراسیون دارد. برای خرید روشویی کابینت‌دار باید به عوامل مختلفی نظیر نوع متریال، قیمت، برند تولیدی، ارتفاع و ابعاد روشویی و... توجه کرد.

خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نیز می‌تواند اهمیت زیادی در خرید روشویی داشته باشد. در حال حاضر بهترین و خوشنام ترین برند تولید کننده روشویی در ایران هُلا است که پیشنهاد می کنیم محصولات این برند را از نزدیک مشاهده کنید تا اختلاف کیفیت محصولات این برند بزرگ را با سایر مدلهای موجود در بازار لمس کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار