کد خبر: ۱۶۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
گروه استان‌ها - عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به تلاش مجلسیان برای ارتقا جایگاه معلمان، گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بابل  به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، علی کریمی فیروز جایی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان بابل، آموزش و پرورش را  به ماشینی تشبیه کرد که فرمان آن در دست‌های معلمان است.

وی افزود: از این رو معلم نباید ناراضی باشد هم در مسائل معیشتی و در مورد مسائلی که پیرامون آن می‌گذرد. در همین راستا باید در پرداخت مطالبات فرهنگیان دقت و جدیت بیشتری وجود داشته باشد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای نخستین بار معلم از کارمند جدا می‌شود. معلمان، کارمند نیستند بلکه مانند هیئت علمی دانشگاه‌ها جایگاه علمی بالایی دارند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بخشی از خواسته‌های جامعه بزرگ فرهنگیان برآورده می‌شود.

کریمی فیروز جایی با اشاره به وصول لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس، گفت: هنوز در ابتدای راه هستیم و امیدواریم قدم‌های بزرگی در این راستا برداشته شده و شاهد تحولات اساسی در دستگاه تعلیم و تربیت باشیم. در آموزش و پرورش هرچقدر هزینه کنیم سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/ 681/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار