کد خبر: ۱۶۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
نماینده تبریز در مجلس گفت: به نظرم حضور پرشوری هم اتفاق می افتد زیرا مردم می دانند اگر در انتخابات شرکت نکنند ضرر خواهند کرد

نماینده تبریز در مجلس گفت: به نظرم حضور پرشوری هم اتفاق می افتد زیرا مردم می دانند اگر در انتخابات شرکت نکنند ضرر خواهند کرد

میرتاج‌ الدینی: مردم رای ندهند، ضرر خواهند کرد

سید محمدرضا میرتاج الدینی:

* با وجود اینکه ما نزدیک زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات هستیم فضا نسبت به دوره های قبل خیلی پرشور نیست و این بخاطر ابهاماتی است که در خصوص ورود نامزدها وجود دار؛ اینکه چه کسانی به صورت جدی وارد می شوند و کاندیدای اصلی جریانات سیاسی هستند یا به صورت مستقل وارد می شوند. اینها باعث شده هنوز تنور انتخابات گرم نباشد اما من پیش بینی می کنم که تا دو هفته آینده که ثبت نام ها انجام خواهد شد فضا به سرعت تغییر می کند و توجه مردم به انتخابات نیز بیشتر جلب خواهد شد.

* (با بیان اینکه مخالفین نظام در خارج از کشور نمی خواهند ما انتخابات پرشوری داشته باشیم): وقتی صحنه انتخابات پیش بیاید مردم وارد این صحنه خواهند شد و حرف خود را می زنند. به نظرم حضور پرشوری هم اتفاق می افتد زیرا مردم می دانند اگر در انتخابات شرکت نکنند ضرر خواهند کرد. ضمن اینکه مشارکت مردم در انتخابات اقتدار نظام را نشان می دهد و ما نباید در این مسئله اخیر بی تفاوت باشیم.

* گلایه و انتقادها نسبت به عملکرد مسئولین زیاد است و با این مشکلات معیشتی و اقتصادی و وعده های عمل نشده مسئولین اجرایی و دولتمردان مردم حق دارند که دلسرد باشند ولی مسئله اصلی نظام و اقتدار کشورمان ایران در منطقه و جهان است که به حضور مردم بستگی دارد. ضمن اینکه باید بدانیم با این انتخابات می خواهیم اداره مملکت را در یک دوره چهار یا هشت ساله به دست دولتی بدهیم که باید کشور را اداره کند. اگر مردم از نتیجه انتخاب خود در دوره گذشته راضی نیستند می توانند انتخاب دیگری کنند و مسیری که در هشت سال گذشته طی شده را عوض کنند.

* باید امکان حضور مردم و تشویق آنها به حضور وجود داشته باشد و پمپاژ ناامیدی هم صورت نگیرد که مردم نمی آیند و مشارکت پایین است. اینطور نیست. وقتی مردم احساس مسئولیت کنند که کشور نیاز به حضور آنها دارد در صحنه حاضر خواهند شد و توصیه اول رهبری هم همین است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار