کد خبر: ۱۶۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ابتکار امام راحل برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد وحدت مسلمانان و خنثی کننده توطئه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛احد جمالی در خصوص اهمیت گرامی داشت روز قدس بیان داشت: روز قدس از ابتکارات ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) است، قدس نماد مظلومیت و تجاوز استعمارگران به سرکردگی آمریکا و اذناب این کشور است.

معاون سیاسی استاندار با بیان اینکه در نیمه قرن 20 با برنامه ریزی ها یهودیان را در سرزمین اشغالی فلسطین برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان مستقر کردند، گفت: ابتکار امام راحل برای نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نماد وحدت مسلمانان و خنثی کننده توطئه استکبار جهانی در خصوص سرزمین مقدس فلسطین است.

وی با بیان اینکه بر همه مسلمانان تکلیف است که روز قدس را گرامی بدارند، افزود: حضرت علی (ع) در لحظات پایانی عمر شریف خود فرمود: دشمن ظالم و ستمگر بوده و یاور مظلوم و ستم دیده باشید.

معاون سیاسی  استاندار با اشاره به اینکه کشور های مرتجع منطقه خلیج فارس دارای ارتباطاتی با رژیم صهیونیستی هستند که این ارتباط نوعی خیانت و مورد تنفر آزاد اندیشان جهان خصوصا مسلمانان  است، بیان کرد: دشمان قدس و بدخواهان بدانند سرانجام نهایی قدس از ان مسلمانان خواهد بود و همه برنامه ها و توطئه های آنها با شکست مواجه خواهد شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار