کد خبر: ۱۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان از بیستم اردیبهشت گفت: مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح نیز طی روزهای آینده به حساب آنها واریز خواهد شد.

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به صدور احکام بازنشستگان در سال 1400 اظهار کرد: بالغ بر 3 میلیون و 500 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در سراسر کشور از سازمان تأمین اجتماعی حقوق  دریافت می‌کنند که احکام جدید آنها در سال 1400 صادر شده است.

وی با اشاره به واریز حقوق فروردین ماه بازنشستگان خاطر نشان کرد: از 20 فروردین ماه فرآیند پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا در سطح کشور آغاز شده است و به تدریج حقوق بازنشستگان تا 29 اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان سایر سطوح در اردیبهشت‌ماه واریز خواهد شد یا خیر گفت: با توجه به تغییراتی که در احکام بازنشستگان سایر سطوح سازمان تأمین اجتماعی بوجود آمده است و آنها طلبی را در رابطه با حقوق فروردین‌ماه خود از سازمان تأمین اجتماعی دارند بنابر هماهنگی و اعلام سازمان ما به التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان در زمان دیگری واریز خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: بر این اساس بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سایر سطوح حقوق اردیبهشت ماه خود را دریافت خواهند کرد و پس از دریافت این حقوق به صورت جداگانه ما به التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه  خود را دریافت خواهند کرد.

وی درباره زمان پرداخت ما به التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود تا پایان ماه و یا اوایل خردادماه ما به التفاوت این دسته از بازنشستگان نیز پرداخت شود.

دهقان‌کیا در پایان ضمن اشاره به صدور فیش‌های حقوقی بازنشستگان گفت: بنا به اعلام سازمان تأمین اجتماعی‌، فیش‌های حقوقی بازنشستگان در سال 1400 نیز صادر شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار