کد خبر: ۱۶۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

به‌گزارش  خبرگزاری  خانه  ملت، شیوا قاسمی‌پور در جمع مردم روستای سیاناو از پیگیری احداث چمن مصنوعی در روستای سیاناو به‌عنوان روستای مرکزی مسیر درگاشیخان  به اسکول خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از روستاهای این محور سال‌هاست که از امکانات رفاهی_خدماتی محروم هستند و قطعا ساخت یک محیط ورزشی با کیفیت؛ مطالبه اصلی و به‌حق جوانان این منطقه است و تلاش می‌شود که این مکان ورزشی در این روستا ساخته شود.

نماینده مردم مریوان  و سروآباد در  مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: تامین آب شرب سالم، مقام‌سازی منازل مسکونی و مشکل اینترنت از مواردی بود که بر حل آنها در این روستا تاکید شد.

وی  در ادامه سفرهای روستایی خود در جمع مردم نجیب ویسه از پیگیری آسفالت مسیر درگاشیخان- سیناو - ویسه خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه کمترین شاخص آسفالت روستایی در بخش مرکزی مریوان مربوط به این چند روستا است و قطعا از طریق مقامات کشوری این مهم پیگیری و نتایج آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به اتمام محدوده طرح هادی در روستای ویسه از پیگیری اجرای طرح بازنگری محدوده مسکونی خبر داد و افزود: مکاتباتی با بنیاد مسکن شهرستان انجام شده و طرح بازنگری محدوده این روستا با مساعدت اداره مذکور پس از بررسی کارشناسان برای تایید به تهران ارسال می‌شود.

قاسمی پور در مجلس یادآورشد :نبود زمین ورزشی مناسب، آنتن‌دهی موبایل و تقویت چاه آب شرب، از دیگر مواردی بود که نماینده مردم فرهیخته مریوان و سروآباد بر پیگیری مدیران شهرستانی و استانی جهت حل آنها تاکید کرد./

پایان پیام

برچسب ها: شیوا قاسمی پور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار