کد خبر: ۱۶۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
آیت الله محسن حیدری گفت: عربستان و آل سعود دلال رسوای عادی سازی برخی از کشورهای پست و ضعیف همچون امارات و بحرین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز آیت الله دکتر محسن حیدری در اجتماع بزرگ مردم اهواز برای محکومیت جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها اظهار کرد:رژیم صهیونیستی ساخته اروپایی ها و آمریکا برای مقابله با تشکیل امت اسلامی واحد بود، آنها با کاشتن این غده سرطانی و اشغال کشورهای اسلامی میخواستند با ایجاد تفرقه از رشد و وحدت اسلام و مسلمین جلوگیری کنند. آنها برای پیشگیری از ایجاد وحدت بین مسلمانان شیوه های مختلفی از جمله قدرت بخشیدن به خاندان یهودی الاصل آل سعود در عربستان و ایجاد گروهک های تکفیری استفاده کرده اند.
وی ادامه داد:رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری زاده‌ی رحم استعمار و استکبار اروپا، انگلیس و آمریکا هستند. وهابیت گروهک‌های تکفیری هیچ کاری برای اسلام نکرده اند. آنها برای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی ساخته شده اند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان خاطر نشان ساخت:عربستان و آل سعود دلال رسوای عادی سازی برخی از کشورهای پست و ضعیف همچون امارات و بحرین است. همان گونه عبدالعزیز آل‌سعود در نامه ای اعلام کرده بود که با بخشیدن فلسطین به یهودیان غیر فلسطینی کاملا موافق است.
وی افزود: وعده الهی در ازاله صهیونیست‌ها از مسجد الاقصی قطعا تحقق خواهد یافت و با همت جوانان مجاهدان از ایران، عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر مسلمانان آزاده به حول و قوه الهی نه تنها غده سرطانی اسرائیل نابود خواهد شد بلکه غده سرطانی حاکم بر مکه نیز نابود خواهد شد.
حیدری تصریح کرد:به شما جوانان فلسطینی می‌گوییم ما تا نفس آخر با شما خواهیم بود. دانش آموختگان مکتب شهادت و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی با جان دل با شما همراه خواهند بود. 
وی ادامه داد:مقاومت شما عزیزان و موشکهایتان ما را به یاد شهید قاسم سلیمانی و شهید یحی عیاش می اندازد، به شما بشارت میدهیم که نصر و عزت الهی نصیب شما و شکست و خاری نصیب صهیونیست‌ها و حامیانشان خواهد بود، چه عرب باشد چه غیر عرب.
استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان گفت به شدت کارهای مجرمانه رژیم صهیونیستی در بمباران غزه  و به شهادت رساندن صدها نفر از مردم فلسطین از پیر و جوان و زن و کودک را محکوم می‌کنیم. موضع گیری بزدلانه کشورهای عربی سازشکار و با اسرائیل در مورد کشتار بیرحمانه فلسطینیان، را نیز شدیدا محکوم میکنیم و آن را غیر قابل قبول میدانیم.
وی افزود: سازش‌کاران با رژیم اشغالگر قدس عزت، شرف و اصالت خود را در راه حفظ رژیم صهیونیستی دادند و هیچ صدایی برای فلسطین و یاری به قدس شریف از اتحادیه کشورهای عربی، مجلس تعاون خلیج فارس و سازمان همکاری‌های اسلامی شنیده نمیشود. 
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار