کد خبر: ۱۶۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: بی‌تفاوتی نسبت به عرصهٔ انتخابات به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است، کارنامهٔ نظام بسیار درخشان است و ما نیز باید این کارنامه را مشعشع نشان دهیم، آن چیزی که مهم است پمپاژ امید و اطمینان به مردم است، زیرا اکنون زمان هجمه و تخریب و انتقاد گزنده نیست.

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین در جلسهٔ شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان قزوین که با موضوع بررسی نقش دستگاه‌های فرهنگی استان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد، گفت: انتخابات قدرت نرم نظام است و به همین دلیل دشمن همواره از انتخابات کشور ما هراس دارد.

وی افزود: دو انتخابات پیش‌رو در حوزهٔ داخلی و خارجی اثرگذار است و نظام ما نظامی مردمی است که پشتوانهٔ آن در صحنه بودن مردم است.

حبیبی با اشاره به شرایط ویژهٔ کشور از جمله تحریم‌ها، مشکلات معیشتی، اشتغال و کرونا، ادامه داد: ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم در زمینهٔ مشارکت و برگزاری انتخابات داشته باشیم، زیرا اگر این امر صورت نپذیرد و احساس تکلیف نکنیم بی‌شک عواقب منفی آن را مشاهده خواهیم کرد.

این مسؤول تأکید کرد: بی‌تفاوتی نسبت به عرصهٔ انتخابات به نوعی بازی کردن در زمین دشمن است، کارنامهٔ نظام بسیار درخشان است و ما نیز باید این کارنامه را مشعشع نشان دهیم، آن چیزی که مهم است پمپاژ امید و اطمینان به مردم است، زیرا اکنون زمان هجمه و تخریب و انتقاد گزنده نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره تأکید بر اولویت داشتن مشارکت حداکثری داشته‌اند و ما نیز رسالت داریم تا تلاش در راستای مشارکت حداکثری انجام دهیم و از طرفی با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌ها نمی‌توانیم شاهد تجمع‌های انتخاباتی باشیم و باید در فضای مجازی متمرکز شویم.

حبیبی تصریح کرد: کار دستگاه‌های فرهنگی محتواسازی است که اگر بتوانیم بستر فضای مجازی را مدیریت نماییم قطعاً شور انتخاباتی را شاهد خواهیم بود.

این مسؤول در پایان یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی باید انتخابات را برجسته کنند و از زبان هنر و بیان قلم به خوبی استفاده نمایند تا بتوانیم در تمامی محافل با نگاه امیدآفرینی، انتخابات ۱۴۰۰ را کلید واژه کنیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار