کد خبر: ۱۶۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۱
مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم طرحی مشترک بین بسیج اساتید کشور و خبرگزاری فارس است و شامل طرحی جامع و کامل از برنامه‌های انتخاباتی بسیج اساتید استان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد باقری عصر سه‌شنبه در مراسم رونمایی از «پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» اظهار داشت: همانطور که انتخابات برای آحاد جامعه مسأله‌ای مهم است برای سطح نخبگی جامعه هم دارای اهمیت است و همه باید فعالیت‌هایی در عرصه حضور حداکثری انجام دهیم. 

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: از فعالیت‌های خوبی که قرار است انجام شود پویش نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم است که در راستای آن برنامه‌های زیادی انجام شده است؛ این پویش طرحی مشترک بین بسیج اساتید کشور و خبرگزاری فارس است و شامل طرحی جامع و کامل از برنامه‌های انتخاباتی بسیج اساتید استان اصفهان است.

وی توضیح داد: در این طرح ۳۵ مسأله دارای اولویت از جمله مباحث آب و مشکلات زیست‌محیطی، آلودگی هوا، سرمایه‌های اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی،‌ آموزش عالی،‌ ضعف پدافند غیر عامل، موانع جهش تولید، حاشیه‌نشینی، بیکاری و افزایش فاصله طبقاتی توسط بسیج اساتید شناسایی و بررسی شد و کارگرو‌ه‌های مختلف در حال بررسی آن هستند و در این راستا اسناد جامعی در حال آماده‌سازی است تا بتوانیم قدم خوبی در حل مشکلات برداریم.

باقری درباره روند کار این پویش بیان داشت: تمامی نامه‌های این پویش جمع‌آوری و مدون می‌شود و در اختیار رئیس‌جمهور منتخب مردم قرار می‌گیرد، همچنین به ۱۴۰۰ نفر از شرکت کنندگان این پویش نیز هدایایی اهدا خواهد شد؛ امیدواریم با این کار بتوانیم نقش‌مان را در این حوزه ایفا کنیم.

مسؤول بسیج اساتید استان اصفهان درباره نقش بسیج در انتخابات ۱۴۰۰ توضیح داد: نگاهی که در دستور کار بسیج اساتید در انتخابات ۱۴۰۰ قرار دارد شامل ۴ حوزه حضور حداکثری، تبیین ابعاد دولت جوان حرب‌اللهی و کارآمد، تبیین قدرت قوه مجریه و مطالبه‌گری در زمینه ریاست جمهوری و شورای شهر است؛ تا کنون در بسیج اساتید استان اصفهان در راستای این اهداف اقدامات زیادی در این مدت صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم با حضور سردار مجتبی شیروانیان مدیرکل حفظ ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، علی صالحی مدیر خبرگزاری فارس اصفهان و جمعی از فرماندهان دفاع مقدس به‌ طور رسمی از «پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس‌جمهور سیزدهم» رونمایی شد و پس از آن از فاتحان عملیات بیت‌المقدس نیز تجلیل شد.

/انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ر۲۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار