کد خبر: ۱۶۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب ۴ برابر لیست ۱۳ نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

حجت الاسلام علیرضا باطنی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص فعالیت مجمع نیروهای انقلاب در تهیه لیست انتخابات شورای شهر اظهار داشت: مرحله اول فرایند تهیه لیست مجمع نیروهای انقلاب با مصاحبه تخصصی شروع شد و این مصاحبه‌ها برای همه کسانی که خودشان و رزومه شان را به فرایند ما عرضه کرده بودند انجام شد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: این افراد در حوزه‌های مختلف توسط مصاحبه‌‌گرها مورد پرسش قرار گرفتند و جمع‌بندی نتایج حاصله امروز در اختیار کارگروه انتخابات مجمع قرار گرفته است و با توجه به تصمیم شورای هماهنگی و شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب ۴ برابر لیست ۱۳ نفره به ترتیب امتیازاتی که افراد کسب کردند انتخاب و اسامی اعلام شد.

وی ادامه داد: مرحله بعد این است که ۵۲ نفر انتخابی با رأی گیری در مجمع نیروهای انقلاب تبدیل به ۱۳ نفر شوند و تلاش‌مان این است که ظرف هفته آینده مرحله پایانی فرایند یعنی انتخابات مجمع نیروهای انقلاب برگزار شده، لیست پیشنهادی ۱۳ نفره مشخص و به مردم ارائه شود.

باطنی در خصوص فرایند رأی گیری در مجمع نیروهای انقلاب اصفهان هم توضیح داد: تا به امروز اعضای حقیقی و حقوقی مجمع نیروهای انقلاب ۱۷۸ نفر هستند و در این فاصله تمهیداتی اندیشیده می‌شود که اعضا مجمع نسبت به ۵۲ نفر اعلامی آگاهی بیش‌تری پیدا کنند و با شناخت بیش‌تری لیست ۱۳ نفره خارج شود؛ در این فرایند توصیه‌مان به اعضا مجمع این است که فهرست خروجی ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه به ضمیمه افراد توانمند و ترجیحا دارای تخصص‌های لازم در حیطه کمیسیون‌های حاضر در شورا باشد.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان افزود: درباره وجود بانوان و دانش‌آموختگان حوزوی نیز توصیه می‌کنیم ولی مهندسی نمی‌کنیم؛ زیرا اعضای مجمع ضرورت‌های حاکم بر شهر و مدیریت‌های شهری را می‌شناسند و امیدواریم لیست جامعی از مجمع نیروهای انقلاب خارج شود که مقبول مردم شریف اصفهان باشد.

وی همچنین بیان داشت: هم‌زمان ستاد انتخاباتی مجمع نیز تشکیل شده و تمهیدات مقدماتی برای مشارکت حدأکثری را شروع کرده و با مشخص شدن لیست، ستاد تبدیل به ستاد انتخاباتی لیست مجمع نیروهای انقلاب تبدیل می‌شود و هم‌افزایی که بین گروه‌های درون مجمع و اعضای مجمع وجود خواهد داشت، با تلاش اعضای لیست زمینه معرفی لیست مجمع فراهم خواهد شد.

باطنی با اشاره به هم‌زمانی انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری یادآور شد: مجمع نیروهای انقلاب نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت نیست و پیش از این طی بیانیه‌ای آیت‌الله رئیسی را گزینه خود معرفی کرده است.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت یکی از اعضای شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی‌شان در استان معرفی کرده‌اند و از طرفی آیت‌الله رئیسی هم برای ستاد نخبگانی حوزوی ایشان در اصفهان همین اتفاق افتاده به همین جهت هم‌زمان ستادمان برای شوای اسلامی شهر و ریاست جمهوری فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم شریف اصفهان درخواست می‌کنم عرصه انتخابات را دخالت در تعیین سرنوشت خودشان بدانند، این حقی است که به آن‌ها تعلق دارد و از این حقی که به‌صورت طبیعی برای ورق زدن سرنوشت کشور و مدیریت شهر خودشان در اختیارشان قرار گرفته استفاده کنند.

باطنی درباره اهمیت انتخابات تأکید کرد: انتخاب هوشمندانه هم می‌تواند به تغییر وضع موجود و حاکم شدن آرامش لازم در فضای کسب‌ و کار، اقتصاد و معیشت کمک کند و باعث گره‌گشایی از مشکلاتی که امروزه همگان را رنج می‌دهد شود؛ حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه حلال مشکلات کشور خواهد بود و اجابت خواسته‌های مردم در چهارچوب‌های قانون و تغییرات از صندوق‌های رأی کلید می‌خورد و این موضوع نیازمند توجه بیش‌تر است و کوتاهی و غفلت در این عرصه خطای نابخشودنی است.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در انتها گفت: امیدواریم خداوند آنچه را که مقدرمان است و باعث عزت بخشیدن به کشور، مردم و انقلاب می‌شود را از صندوق‌های رأی خارج کند.

به گزارش فارس، اسامی فهرست اولیه و ۵۲ نفره مجمع نیروهای انقلاب اصفهان برای انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان به شرح زیر است:

 

 

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ص۳۰/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار