کد خبر: ۱۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
دو قانون‌گذار آمریکایی، تهدیدات اخیر علیه جامعه فلسطینیان این کشور را محکوم کرده و در این خصوص ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبرگزاری گزارش داده‌اند یک مرکز متعلق به فلسطینی‌ها در نیویوجرسی تهدید شده است.

طبق گزارش المانیتور، مرکز «اجتماع آمریکایی-فلسطینی» که در شمال شرق نیوجرسی واقع شده گفته این تهدیدهای تلفنی روز سه‌شنبه اتفاق افتاده‌اند. برخی از کارکنان این مرکز به مرگ تهدید شده‌اند.

«باب منندز» سناتور دموکرات آمریکا در واکنش به این تهدیدات در پیامی توئیتری نوشت: «هیچ عذر و بهانه‌ یا توجیهی برای تهدید و ارعاب همسایگان فلسطینی-آمریکایی ما وجود ندارد».

«رشیده طلیب» عضو فلسطینی‌الأصل مجلس نمایندگان آمریکا نیز در حساب شخصی توئیتر خود نوششت: «برنامه‌های فرهنگی جوانان به شکوفایی رشد جامعه عرب کمک می‌کند. سخت است که ببینیم این مرکز به طور خشونت‌آمیزی مورد هدف قرار گیرد».

از زمان آغاز جنگ دوازده روزه، حامیان فلسطین در آمریکا بارها به خیابان‌های شهرهای مختلف این کشور آمده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. در جدیدترین دور این تجمعات، روز شنبه حامیان فلسطین در پایتخت آمریکا تظاهرات کردند.  بیش از هزار نفر در این تظاهرات حضور داشتند و در این تجمع پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

جنگ ۱۲ روزه از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد، زمانی که ضرب الاجل مقاومت به رژیم صهیونیستی مبنی بر لزوم پایان تجاوزها در قدس و مسجدالاقصی به پایان رسید.

مقاومت فلسطین بیش از چهار هزار موشک و راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کردغ موضوعی که باعث شد مقام‌های نظامی رژیم صهیونیستی به ضعف گنبد آهنین در رهگیری و انهدام راکت‌های مقاومت فلسطین اذعان کنند.

رژیم صهیونیستی در واکنش به ناکامی خود در متوقف کردن توانمندی راکتی و موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، به حملات وحشیانه و کور علیه غیرنظامیان، ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های نوار غزه دست زد.

در نتیجه این حملات ۲۵۵ فلسطینی شهید شدند که در میان آنها ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالخورده دیده می‌شود و بیش از ۱۹۴۸ نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار