کد خبر: ۱۶۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
استاندار قم با اشاره به افتتاح بیمارستان مادر پردیسان در هفته آینده، از دریافت مجوّز استخدام ۱۳۰ نیروی بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز در حاشیه نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا با خبرنگاران گفت و گو می کرد با ابراز رضایت از رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان بیان داشت: باید از مردم استان و اقشار مختلف که در طول این مدت علیرغم محدودیت ها و ممنوعیت های إعمال شده نهایت همکاری را در مبارزه با کرونا با مدیریت استان داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: بدون تردید اگر همراهی مردم نبود، نمی توانستیم چهار موج این بیماری را پشت سر بگذاریم.

استاندار قم ادامه داد: تصور اولیه و پیش بینی های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان درباره شیوع این بیماری و امواج مختلف آن این بود که تعداد آسیب دیدگان از این بیماری در استان با توجه به طول مدت درگیری و شدت آن زیاد خواهد بود، اما خوشبختانه انسجام و یکصدایی در استان سبب مقابله گسترده و همه جانبه با این بیماری شد.

وی با تقدیر از حمایت مردم، مراجع عظام تقلید، روحانیت معظم، خیّرین و دیگر گروه های مردمی و جهادی در عرصه مبارزه با کرونا تصریح کرد: همه اقشار در این عرصه در صحنه بودند و حمایت عملی خود را از کادر بهداشت و درمان به عنوان افراد حاضر در خط مقدم جبهه سلامت نشان دادند.

استاندار قم سپس به گزارش ها و آمارهای کرونایی استان توجه داد و گفت: این آمار و گزارش ها بیانگر آن است که استان در حال حاضر در وضعیت مطلوبی قرار دارد، اما این امر قطعا به معنای عادی انگاری و سهل انگاری نیست.

وی افزود: باید گفت ماهیت این ویروس به اندازه ای ناشناخته و پیچیده است که می تواند موج جدیدی از خود را تحمیل کند، از این رو انتظار است مراقبت ها و رعایت پروتکل ها در نهایت جدیت ادامه داشته باشد.

سرمست گفت: البته مدیریت استان نیز تلاش خواهد کرد تا حمایت های خود را از کادر بهداشت و درمان استان برای جلوگیری از فرسوده شدن آن ها ادامه دهد.

وی یادآور شد: خوشبختانه امروز توانستیم قول مساعدی از معاون وزیر بهداشت برای استخدام ۱۳۰ نفر از پرسنل بهداشت استان دریافت داریم، ضمن آن که توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان و همچنین تکمیل و تجهیز خانه های بهداشت روستایی نیز ادامه می یابد.

استاندار قم در عین حال از افتتاح بیمارستان مادر پردیسان در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار