کد خبر: ۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
محمد حسين روانبخش
بعد از اینکه علی رغم سخنان روشنگرانه وزیر نفت دوره احمدی نژاد مبنی بر اینکه «مگر دکل خودکار است که گم شود » ، رئیس سازمان بازرسی کشور به صراحت اعلام کرد که خبر گم شدن دکل نفتی صحت دارد ، حالا داستان دارد ابعاد
تازه ای به خود می گیرد ؛ به عبارت دیگر تعداد خودکارها ... ببخشید دکل‌های نفتی گم شده در آن دوره دارد رشد می کند ! یک عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگویی اعلام کرده که باید بگوییم دکلهای گمشده ، نه دکل گمشده زمان احمدی نژاد! به گفته او « دکل دیگری هم وجود دارد که برای چند سال قبل از این جریان است. یکی از این دکل‌ها متعلق به شرکت گلوبال است که زیرمجموعه تاسیسات دریایی بوده است. آن هم تقریبا چنین جریانی داشته است»!
فعلا در میان اخبار غیر رسمی تعداد دکلهای گمشده به چهار فقره رسیده
 است . محمود احمدی نژاد که حتی اگر تعداد دکلهای نفتی گمشده به چهارصد تا هم برسد همچنان معتقد است که پاکدست ترین دولت تاریخ بشریت را داشته ، حمید بقایی هم که در بازداشت است و نمی تواند کسی را تهدید به شکایت کند ، محمدرضا رحیمی هم که در اوین است و انتظار پاسخگویی از وی نمی رود ، اسفندیار رحیم مشایی هم که اعلام کرده دو سال است مصاحبه نمی کند ، غلامحسین الهام هم که در ماه رمضان به همراه همسرش دارند کتاب «احمدی نژاد ؛ معجزه هزاره سوم » را دوباره خوانی می کنند و وقت اضافه ندارند که به این مسائل جزیی وارد شوند ، صدا و سیما هم که در حال ماله کشی برنامه‌های آبکی – مناسبتی خود است واز آن طرف دلواپسی شدید دارد و  وقت پرداختن به مسائل دوران برادر احمدی نژاد را ندارد . بقیه دوستان و حامیان و سینه چاکان احمدی نژاد هم که این روزها می گویند اصلا احمدی نژاد را نمی شناسند و او را‌هاشمی رفسنجانی روی کار آورد ... خوب با این تفاصیل انتظار دارید چه کسی بیاید و درباره دکلهای گمشده پاسخ بدهد؟!
فقط می ماند روزنامه کیهان که حتما می گوید مقصر اول و آخر «آقای اسمش را نبر – عکسش را نبین» است! خوب ، همین را می خواستید ؟! آنقدر گفتید دکل نفتی دوران احمدی نژاد گم شده و پیدا نمی شود که کیهان را مجبور کردید افشاگری کند ! پس لطفا دیگر درباره دوران احمدی نژاد سکوت کنید تا برادران در ماه رمضان مجبور نباشند با دهان روزه ، راست بگویند!!!
برچسب ها: دکل نفتی ، دولت ، وزیر نفت
نام:
ایمیل:
* نظر: