کد خبر: ۱۶۸۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
محسن مهرعلیزاده گفت: در خصوص فیلترینگ حالا که با مردم مهربان شده اید دستور دهید فیلترینگ برداشته شود. همینجا درخواست عفو برای داغداران آبان 98 بدهید و افراد زیادی دستگیر شده اند و تعداد کشته شدگان هنوز مشخص نیست. دستوراتی در این خصوص همین حالا بدهید.

به گزارش برنا، محسن مهرعلیزاده گفت: اگر سیاست زدگی را در کشور از مسائل اقتصادی بر داریم کل مسائل حل می شود. واقعیت این است که با معطل کردن AFTF،جریانات مذاکرات مشکل ایجاد کردن، به نقطه ای رسیدیم که آنچه در می آوریم می خوریم.

وی افزود: حداکثر درآمد در سال 6 هزار دلار برای هر ایرانی است اما ریالی برای سرمایه نمی گذاریم. 7 میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که حداقل 5 میلیون نفر متخصص و دارا هستند که باید فضای امن ایجاد کنیم تا سرمایه گذاری کنند و سرمایه بیاورند. کشورهای اطراف سرمایه دارند؟ سرمایه در غرب، چین، کره و هند و... است و تکنولوژی همانجاست. تا زمانی که به دنبال تنش و ماجراجویی باشیم وضعیت همین است و با محکوم کردن دولت ها مسئله حل نمی شود.

مهرعلیزاده ادامه داد: آقای رئیسی شما یکی از سران سه قوه هستید. به مردم بگویید در مسئله بنزین چه تصمیمی توسط سه قوه گرفته شد و چقدر بد و غلط اجرا شد.

وی افزود: در خصوص فیلترینگ حالا که با مردم مهربان شده اید دستور دهید فیلترینگ برداشته شود. همینجا درخواست عفو برای داغداران آبان 98 بدهید و افراد زیادی دستگیر شده اند و تعداد کشته شدگان هنوز مشخص نیست. دستوراتی در این خصوص همین حالا بدهید. فقط حرف نزنیم و نگرانی ها را کاهش دهیم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار