کد خبر: ۱۶۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران گفت: لیست‌های حمایتی کاندیداهای شورای شهر منتسب به جریان نخبگان غرب تهران صحیح نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، محمد عذیری مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران با اشاره به انتشار لیست اسامی کاندیدای مورد حمایت نخبگان در فضای مجازی اظهار داشت: بدون شک انتخابات پرشور و با مشارکت بالا نمایانگر اقتدار ملی در عرصه‌های بین المللی است، بنابراین ضرورت دارد تا با مشارکت حداکثر، انتخاباتی شایسته و درخور شأن ایران اسلامی و مردم برگزار شود.

وی گفت: هیچ‌کدام از اخبار منتشره درباره لیست اعلامی نخبگان برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر در غرب استان تهران صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود و از مردم نیز درخواست می‌کنیم اخبار رسمی خانه نخبگان را از صفحات رسمی در فضای مجازی و همچنین وبسایت رسمی این مرکز پیگیری کنند.

مدیر خانه نخبگان غرب استان تهران بیان کرد: دغدغه اصلی ما افزایش مشارکت است و خانه نخبگان غرب استان تهران هیچ گونه جهت گیری خاصی ندارد و اخبار منتشر شده در خصوص حمایت این مرکز از هرگونه لیست انتخاباتی شواری شهر کذب می‌باشد.

عذیری ضمن اشاره به اینکه افراد و لیست‌ها نباید به دنبال سهم خواهی برای عقبه خودشان باشند، عنوان کرد: ما همواره در تمامی ادوار شوراهای شهر همکاری و تعاملات خوبی با مجموعه مدیریت شهری داشته و خواهیم داشت ولی با انتشار هرگونه لیست حمایتی منتسب به خانه نخبگان برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی در پایان با دعوت از آحاد نخبگان و جوانان جهت حضور در انتخابات پیش رو تصریح کرد: از نخبگان انتظار می‌رود با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود و به ویژه فضای مجازی عموم شهروندان و به ویژه جامعه هدف خود را جهت تعیین سرنوشت خویش به حضور در انتخابات دعوت کنند.

انتهای پیام/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار