کد خبر: ۱۶۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان:
«‌مهدوی‌فرد» گفت: مردم همیشه قهرمان ما با شرکت در انتخابات به امنیت، عزت، رفاه و آبادانی کشور کمک می‌کنند و دست رد به سینه نامحرمان و بدخواهان این ملت می‌زنند.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با صدور پیامی ضمن دعوت از عموم مردم به حضور پر شور در انتخابات و خلق یک حماسه دیگر اظهار داشت: همه با مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، با آرمان‌های شهید حاج «قاسم سلیمانی» تجدید میثاق خواهیم کرد.

حضور در انتخابات ادامه راه شهداست و با شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد باید ادامه دهنده خون شهدا باشیم، مردم ایران اسلامی که اسلام، انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند با حضور همه جانبه خود، انتخابات پرشوری را رقم خواهند زد و به ندای شهیدان پاسخ خواهند دهند.

نگاه دنیا به مردم ایران است که در این انتخابات پیش رو با حضور خود چگونه پای این انقلاب می‌ایستند و از خون شهدا که پشتوانه نظام است پاسداری می‌کنند و حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، به نقل از امام راحل فرمودند که شرکت نکردن در انتخابات در برخی اوقات می‌تواند در رأس گناهان کبیره باشد، بنابراین با این تعبیر شرکت در انتخابات واجب است.

امیدواریم با انتخابی اصلح و با ایرانی قوی و استوار اهداف انقلاب را پیگیری کنیم و با اقتدار کامل کشور را به قله رفیع اقتدار برسانیم و با حضور حداکثری ملت همیشه قهرمان ایران عزیز اسلامی در انتخابات مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان این انقلاب که همیشه درصدند که حضور پرشور مردم را کمرنگ جلوه دهند زده خواهد شد.

مردم همیشه قهرمان ما با شرکت در انتخابات به امنیت، عزت، رفاه و آبادانی کشور کمک می کنند و دست رد به سینه نامحرمان و بد خواهان این ملت می زنند بزنیم و حقیقتا هر رأی ما تیری به قلب دشمنان این کشور، ملت و نظام اسلامی است.

همه با هم بشتابیم در اولین ساعات روز پر برکت جمعه 28 خرداد با حضور در صندوق های اخذ رای، نومیدی دشمنان داعش منش و حفظ امنیت و استقلال کشور و رسیدن به رفاه و آسایش را رقم خواهیم زد و با یک انتخاب درست، وظیفه خود را انجام داده و زمینه ساز ظهور منجی بشریت باشیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار