کد خبر: ۱۶۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه جامعه فهیم بدنسازی، برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، متن بیانیه مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى

اى کسانى که ایمان آورده ‏اید! همواره براى خدا قیام کنید و از روى عدالت گواهى دهید. دشمنى با جمعیّتى شما را به گناه و ترک عدالت نکشاند! عدالت کنید که به پرهیزکارى نزدیکتر است.

امروز در برهه‌ای از زمان قرار داریم که انتخاب ما قیامی است برای عدالت گستری! این انتخاب در جامعه مسلمین یعنی انتخاب اصلح و شایسته؛ لذا با توجه به فرا رسیدن روز بیست و هشتم خردادماه و انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود جامعه فهیم ورزش بدنسازی همان گونه که در تشکیلات ستادی پیش رو بوده اند، روز جمعه هم با اقتدار و حضوری پررنگ در صحنه حاضر شوند. ان شاءالله!

من الله التوفیق


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار