کد خبر: ۱۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مردم صحنه گردان انتخابات هستند و با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.

سردار جمال شاکرمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با وجود سربازان فداکار سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی امنیت در مرز استان با کشور عراق برقرار است. 

وی با بیان اینکه مردم صحنه گردان انتخابات هستند و با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند، افزود: انتخابات مظهر اقتدار یک کشور است و به هر اندازه حضور مردم پرشور باشد سبب افزایش اقتدار نظام اسلامی می‌شود و دشمنان نیز مایوس و سرافکنده خواهند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: همه دشمنان امروز به انتخابات ایران چشم دوخته و درصدد کمرنگ کردن حضور مردم با استفاده از تبلیغات فضای مجازی هستند اما به فضل خداوند حضور پرشور مردم تمام نقشه‌های آنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی ادامه داد: مردم شجاع و انقلابی ایلام همواره در ادوار گذشته انتخابات حضور پرشوری داشته‌اند و در این انتخابات بایستی درصدد این باشند تا فردی شجاع، انقلابی با تفکر جهادی که توان مدیریت کشور و حل مسائل مردم را دارد، انتخاب کنند.

سردار شاکرمی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در توسعه آینده شهر و روستا بسیار تعیین کننده هستند که مردم در راستا باید نامزدی را انتخابات کند که شایستگی داشته باشد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار