کد خبر: ۱۷۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مددی، مدیر عامل تیم فوتبال استقلال در مورد اشتباهات داوری که به ضرر تیمش تمام شده است، گفت: گل ما مقابل آلومینیوم سالم بود. توپ به مهدی قایدی برخورد نکرد و گل صحیح بود. قطعا کمک داور روی صحنه آفساید اشتباه کرده است. از کارشناسان داوری می‌خواهم شجاعت داشته باشند. سیدعلی برای استقلال خوب سوت نمی‌زند و مستندات آن هم موجود است. وقتی گل برای تیم ما به ثمر رسید، داور مسابقه پرچم زد. پیش بینی این قضاوت ناعادلانه را از سیدعلی می‌کردیم. این اشتباهات داوری را سهوی نمی‌دانم. برای هیچ تیمی این طور نیست و حقمان پایمال شده است. این روند داوری را مناسب فوتبال ایران نمی‌بینم. علیه استقلال، قضاوت‌های ناعادلانه می شود. هواداران استقلال از این موضوعات ناراحت هستند. به حال داوری مسابقات لیگ برتر باید گریست.

او ادامه داد: از همین الان نگران داوری دربی هستم. در ۲ دربی گذشته هم اشتباهات داوری به ضررمان بود. از ۲۵ هفته لیگ برتر، در ۱۲ بازی استقلال از داوری ضربه خورده است. وقتی داوران می‌بینند برخوردی با آن‌ها نمی‌شود، با خیال راحت به ضرر استقلال سوت می‌زنند. خواهش می‌کنم که فکری به حال داوری بکنیم. بسیار ناراحت و عصبانی هستم که چرا با احساسات میلیون‌ها هوادار استقلال بازی کردند.

مشکلات مالی در استقلال، ریشه در ۱۰ سال گذشته دارد

مددی در مورد شرایط و مشکلات استقلال اظهار کرد: مشکلات مالی در استقلال، ریشه در ۱۰ سال گذشته دارد. این مشکلات زود گذر هستند و به زودی طی روز‌های آینده، حل می‌شوند. نمی‌خواهم با صحبت هایم، تیم را وارد حاشیه کنم. فرهاد مجیدی حق دارد؛ اما مشکلات استقلال درون خانوادگی و زودگذر است و جای هیچ نگرانی نیست. ان شاءالله با تزریق منابع مالی به تیم، این مسائل حل می‌شود. همین جا اعلام می‌کنم هر بازیکنی که نسبت به دریافتی خودش ابهام دارد، به باشگاه بیاید تا با هم صحبت کنیم. بار‌ها با غفوری ( کاپیتان استقلال ) جلساتی در این خصوص داشتیم و طی این جلسات، پرداختی بازیکنان مشخص شده است. چون منابع پاداش‌های دریافتی بازیکنان از سوی باشگاه نیست، نمی‌توانم صحبتی کنم. مظاهری در گذشته حکم انضباطی داشت و بر اساس مقررات با او برخورد شد. اسماعیلی هم به خاطر مسائل انضباطی جریمه شده بود.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا قبل از دیدار دربی، پرداختی خوبی به بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم. به زودی با هیئت مدیره جدید سر تمرین می‌رویم. ترجیح می‌دهم دیگر صحبتی نکنم. با استعفای دلفانی مخالفت شد و در هئیت مدیره باشگاه ماندنی شده است.

او در مورد شرایط دیاباته و میلیچ گفت: قرارداد میلیچ و دیاباته، تا پایان این فصل است. برای تمدید قرارداد با این ۲ بازیکن، منتظر نظر مجیدی هستیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار