کد خبر: ۱۷۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
امام جمعه دزفول:
حجت‌الاسلام سید قاضی دزفولی سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و روز ازدواج را تبریک گفت: باید برای ازدواج آسان یا کم هزینه در جامعه فرهنگ سازی شود و مردم و مسوولان باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

مسوولان باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای امام علی (ع) دزفول خطاب به منتخبان شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: منتخبان شورا باید به دنبال شهرداری توانمند، انقلابی و جهادی باشند که تجربه لازم را داشته باشد و در طراز دزفول باشد.

وی افزود: دزفول در زمره کلانشهر شدن است، شهردارش باید پاسخگو باشد، با شورای شهر هماهنگ و همدل باشد، به نظریه خبرگان، کارشناسان و آگاهان اعتماد کند و قائل به پیوست فرهنگی باشد.

امام جمعه دزفول بر ضرورت الحاق پیوست فرهنگی برای پروژه های شهرداری تاکید کرد و گفت: دزفول ظرفیت های فراوانی در حوزه  گردشگری دارد و اگر پروژه ها پیوست فرهنگی داشته باشند ناهنجاری های فرهنگی به حداقل می رسد.

خطیب جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های این هفته اول ذی الحجه سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه (س) و روز ازدواج را تبریک گفت و بیان داشت: باید برای ازدواج آسان یا کم هزینه در جامعه فرهنگ سازی شود و مردم و مسوولان باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنند تا زمینه ازدواج جوانان فراهم شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در بخش دیگری از خطبه های امروز به رئیس جمهوری منتخب نیز تبریک گفت و افزود: مردم با خلق حماسه سیاسی انتخابات به دشمن تودهنی زدند. برگزاری انتخاباتی پرشور باعث دمیده شدن روح امید در جامعه  شد ضمن اینکه نیروهای جبهه انقلاب نیز در قضیه انتخابات با بصیرت و برنامه عمل کردند.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از خطبه های امروز در خصوص قطعی برق گفت: قطعی های مکرر برق و خاموشی های نامتعارف مردم را کلافه کرده است، مسوولان باید تدبیر بهنگام داشته باشند، باید در زمینه توسعه نیروگاه های برق  قوی تر عمل می شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار