کد خبر: ۱۷۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
هرچند بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد اما در همین هفته توانست دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگردد.

فتح دوباره یک قله توسط بورس!

به نظر می رسد سقوط آزاد بازار سرمایه که از حدود یک سال گذشته آغاز شده بود به پایان رسیده است و شاخص کل بورس که از دو میلیون واحد به یک میلیون ۱۰۰ هزار واحد کاهش یافته بود و مدام بین دو کانال یک میلیون ۱۰۰ هزار واحد و یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد در نوسان بود، در هفته جاری توانست یک بار دیگر قله یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را فتح کند.

هرچند بازار سرمایه هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد اما در همین هفته توانست دوباره به کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد بازگردد. در این راستا در روز شنبه شاخص کل بورس با ۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۷۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم در این روز ۹۶ واحد کاهش یافت و رقم ۳۹۲ هزار و ۴۸۹ واحد را ثبت کرد.

دامنه روند نزولی بورس به روز یکشنبه نکشید و در این روز  شاخص کل بورس با ۱۴ هزار و ۵۳۸ واحد صعود تا رقم یک میلیون و ۲۸۵ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۱۱۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۷ هزار و ۶۰۶ واحد رسید.

در روز دوشنبه شاخص کل بورس توانست دوباره و بعد از حدود هشت ماه وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد شود. در این روز شاخص کل بورس با ۱۹ هزار و ۷۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۰۴۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۰ هزار و ۶۴۹ واحد رسید.

بازار سرمایه در روز سه شنبه روندی پرنوسان را پشت سر گذاشت و در نهایت با ۴۱۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۰۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۱۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۰ هزار و ۳۳۷ واحد را ثبت کرد. در نهایت این بازار سبزپوش به تعطیلات رفت و شاخص کل بورس  با ۱۶۵۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۳۵۱ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۱ هزار و ۶۹۳ واحد رسید.

به طور کلی در این هفته شاخص کل با بیش از ۲۳ هزار واحد افزایش نسبت به هفته قبل، رشدی ۱.۸۳ درصدی را تجربه کرد و از یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد در هفته گذشته به یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد در هفته جاری رسید.

برچسب ها: بورس ، سهام ، بازار سرمایه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار