کد خبر: ۱۷۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:
سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه صدای مظلومین را به گوش می‌رسانند، گفت: پرداختن به سوژه‌ها و موضوعات بدون در نظر گرفتن احساسات یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه باشد.

اصحاب رسانه صدای مظلومین را به گوش می رسانندبه گزارش دفاع‌پرس از اراک،سرهنگ «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی امروز در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار داشت: شهید صارمی به عنوان یک الگوی کامل در اختیار اصحاب رسانه است که خبرنگاران با تاسی و الگو گیری از این شهید عزیز باید گام بردارند.

کریمی گفت: ماندگاری بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون تلاش‌های شبانه روزی اصحاب رسانه است و اصحاب رسانه همواره حماسه‌های انقلاب اسلامی را به ماندگار گذاشته اند.

وی ادامه داد: امیدآفرینی و تلاش برای خنثی سازی توطئه های دشمنان از رسالت های مهم اصحاب رسانه است و باید در این مسیر گام بردارند چراکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم نقش آفرینی می کنند و وظیفه اصلی در این میدان با این عزیزان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: تلاش برای آگاهی صحیح و شفافیت که توسط اصحاب رسانه انجام می شود کاملا قابل تقدیر است و در کنار مردم بودن و در راستای حل مشکلات مردم گام برداشتن باید بیشتر توسط اصحاب رسانه مورد توجه باشد.

کریمی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه صدای مظلومین را به گوش می رسانند و لذا پرداختن به سوژه ها و موضوعات بدون در نظر گرفتن احساسات یک ضرورت مهم است که باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بسیج ، رسانه ، خبرنگار ، خبر ، تولید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار