کد خبر: ۱۷۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
دبیرکل حزب سبز با اشاره به کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم، جریان اصلاح طلب را در آستانه بازنشستگی توصیف کرد.

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم و آینده جریان اصلاحات گفت: عملکرد روحانی در دولت یازدهم و دوازدهم محصول مشترک اصلاح طلبان، کارگزاران و جریان مستقل بود.

کنعانی مقدم افزود: وضعیت اقتصادی حاکم نشان می دهد که نمره کارنامه اقتصادی این دولت تجدید شده و عدم پاسخگویی اصلاحات و جریان های مربوطه نسبت به عملکرد روحانی و تیم او، نشان از بازنشستگی این جریان فکری طی این هشت سال دارد.

وی با اشاره به امکان شکل گیری جریان های اپوزیسیون در مقابل دولت رئیسی اظهار کرد: احتمال می دهم بخشی از جریان اصلاح طلبی به دنبال خلق رقیب برای رئیس دولت سیزدهم هستند و شاید تاجزاده به عنوان نماد اپوزیسیون داخلی اصلاح طلبان در جناح چپ، احمدی نژاد به عنوان اپوزیسیون داخلی از جناح راست و رضا پهلوی در اپوزیسیون خارج از کشور به یکدیگر پیوند خورده، مثلث تاجزاده، احمدی نژاد، پهلوی را تشکیل دهند و هر کدام سعی دارند رویکرد خود را در مقابله با رئیسی تقویت کنند.

این فعال سیاسی در ادامه با تاکید بر اهمیت عملی شدن وعده های دولت جدید در شرایط کنونی گفت: به نظر می رسد که اگر دولت سیزدهم موفق به تحقق وعده های خود نشود، مردم هم از جریان اصولگرایی و هم از جریان اصلاح طلبی نا امید خواهند شد.

کنعانی مقدم با بیان شعار رهبری در رابطه با لزوم اولویت داشتن شایسته سالاری در انتخاب مسئولین بیان کرد: اگر دولت فرا جناحی و مردمی باشد باید با توجه به توصیه رهبری و براساس شعار شایسته سالاری، عمل کرده و تعلق افراد به جناح ها برایش اهمیت نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار