کد خبر: ۱۷۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۱
سید عیسی سهرابی از رشد آموزش و پرورش لرستان در 30 شاخص اصلی وزارت آموزش و پرورش خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سهرابی عصر شنبه در شورای آموزش وپرورش استان با اشاره به رشد  استان در 30 شاخص اصلی آموزش و پرورش ،اظهارکرد : امسال بیش از 335 هزار دانش آموز در استان در 16 هزار 500 کلاس در مشغول به تحصیل بودند که 300 هزار نفر از دانش اموزان در مدارس دولتی ثبت نام کرده بودند.

او با اشاره به موضوع پرداخت قبوض آب، برق و گاز مدارس استان ،افزود : از ادارات خدمات رسان انتظار داریم برای سال تحصیلی جدید همکاری خوبی با دستگاه تعلیم و تربیت داشته باشند تا هیچ مدرسه ای در استان  بدون آب ، برق و یا گاز نباشد.

سهرابی به آمادگی استان برای بازگشایی مدارس استان به صورت حضوری اشاره کرد و یادآورشد : ما برای  تمام سناریو های بازگشایی مدارس آمادگی داریم و در این رابطه تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

گفتنی است؛ مجوز تاسیس هنرستان های هنرهای زیبا ، همکاری آموزش و پرورش با صداوسیما برای آموزش  و ترویج رشته های فنی و حرفه ای ، ضرورت تخصیص اعتبار برای تعمیر و تجهیز جزئی مدارس و  برنامه ها برای ثبت ملی اولین هنرستان ماندگار کشور در دورود از جمله مباحث مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار