کد خبر: ۱۷۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

به گزارش برنا، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پروش گفت:جوان بودن، غیر جناحی بودن، پاکدست بودن، انقلابی بودن و آگاهی داشتن نسبت به موضوعات کشور از جمله امتیازات کابینه آقای رئیسی است. 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سن 42 سالگی به ریاست جمهوری رسیدند و تجربه قبلی نداشتند.کسانی که در انقلاب موثر بودند کمتر از 26 سال داشتند. اگر جبهه مقاومت پیروز شد به دلیل حضور مدیران جوان ایرانی، افغانی، پاکستانی، سوری و.. است. این اشکالات گل به دروازه خودی زدن است.شهید رجایی و دوستانش همه صداقت و اخلاص داشتند. 

راستی ادامه داد: یکبار بگذارید فرزندان راستین انقلاب با فکر نو بیایند تا آموزش و پرورش را سامان دهند. دوستانی که الان اعتراض می کنند کدام یک برای سند ننگین 2030 اعتراض کردند؟ 12 سال هر کاری که خواستند انجام دادند.نسلی که از بیرق 2030 پرورش کند نمی تواند در دفاع مقدس مبارزه کند و روز روشن اسرائیل را به سیاه تبدیل کند. 

وی تصریح کرد: معلمان عزیز بدانید طبق صحبت ها و قول هایی که داده شده آقای باغگلی می تواند تحول ایجاد و مشکلات را حل کند. ما با دولت آقای رئیسی همکاری خواهیم کرد. نظام جمهوری اسلامی با بودن نمایندگان انقلابی می تواند تیشه بر صندلی قدرت بزند. ما رای مثبت به آقای باغگلی می دهیم و قول می دهم بعد از یک سال نظر مجلس عوض می شود.

وی ادامه داد: اولین نفری خواهم بود که علیه دولت صحبت می کنم.برخی ها به مغزشان ویروس افتاده است.

برچسب ها: رای اعتماد ، باغگلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار