کد خبر: ۱۷۶۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: آقای زارع‌پور برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصص و تجربه لازم را ندارد؛‌ چراکه او تحصیل کرده آی تی است در حالی که ماموریت این وزارتخانه آی سی تی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 31 مرداد ماه) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: جایگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت، کشور و توسعه آینده کجاست؟ در حالی که این وزارتخانه یک وزارتخانه زیربنایی است و شاهراهی را باز می‌کند که تمام وزارتخانه‌ها باید از آن مسیر عبور کنند و توسعه را در آن مسیر جستجو کنند، به همین دلیل آنها باید برنامه‌های خود را در این مسیر اعلام کرده و پیگیری کنند.

وی افزود: باید برای وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزیری استفاده کنیم که واجد دو مولفه خواستن و توانستن باشد، در حالی که ما در مولفه خواستن و انگیزه وزیر پیشنهادی هیچ شکی نداریم، اما برای عنصر توانستن، سنجش وجود دارد و باید نیروی پیشنهادی تخصص و تجربه داشته باشد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس تصریح کرد: متأسفانه آقای زارع‌پور برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصص ندارد؛ چراکه او تحصیل کرده آی تی است در حالی که موضوع ماموریت این وزارتخانه آی سی تی است.

ادامه دارد...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار