کد خبر: ۱۷۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
یکی از اساتید دانشگاه تهران گفت: زلفی گل می تواند عقب ماندگی های ۸ ساله وزارت عتف را جبران کند.

رضا عامری، استاد دانشگاه تهران، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم با اشاره به سوابق پیشنهادی وزارت علوم اظهار داشت: بنده در وزارت علوم از نزدیک شاهد فعالیت های دکتر زلفی گل در بخش های آموزشی، عمرانی و فرهنگی بودم و به دلیل همین آشنایی وی را فردی جدی،  پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی، مسئولیت پذیر و خوش فکر و عمل گرا  دیدم.

وی با اشاره به اینکه زلفی گل در ارزیابی های روسای دانشگاهها امتیازات خوبی کسب کرده است، یادآور شد: در زمان مدیریت وی تحولات چشمگیری در دانشگاه همدان بوجود آمد. در نشست روسای دانشگاهها هم عمدتا فرد  فعالی بودند و مسئولیت برخی کمیته های مهم را برعهده داشتند. علاوه بر دانشمند بودن در حوزه های مختلف فرهنگی و علمی هم مقالات و نوشته های خوبی دارند که بنده حداقل ده مورد از آنها را مطالعه کرده ام.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه یکی از خصایص ایشان داشتن روحیه  تعامل جمعی با نهادهای انقلابی، علمی و تشکل ها است، گفت: اگر قدری منصفانه به  جایگاه  علمی، تجارب مدیریتی  و دیدگاههای ایشان توجه کنیم متوجه می شویم از صلاحیت  لازم برای تصدی  وزارت عتف برخوردارند.

 

وی اضافه کرد: قطعا دکتر زلفی گل به تنهایی نمی تواند این وظیفه خطیر را برعهده بگیرند و  نیازمند حمایت فکری،همکاری و حمایت های همه نیروهای متعهد و دلسوز نظام در دانشگاهها و موسسات پژوهشی هستند تا بتوانند مشکلات گسترده و عقب ماندگی های وزارت عتف طی 8 سال گذشته را جبران کنند و نظام علمی کشور را به اهداف خود برسانند.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: وزارت علوم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار