کد خبر: ۱۷۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که داد و فریاد آقای X در باشگاه استقلال باعث شد جواد زرینچه از سرپرستی این تیم استعفاء بدهد!
خبرورزشی -

 ظهر روز دوشنبه گذشته خبر زیر منتشر شد: جواد زرینچه توسط مسوولان باشگاه استقلال به عنوان سرپرست جدید این تیم انتخاب شده و او برای همین مساله در باشگاه حضور پیدا کرده است. قرار است زرینچه به جای نصرالله عبداللهی سرپرستی تیم استقلال در فصل جدید را بر عهده داشته باشد. او در زمان حضور استراماچونی سرپرستی استقلال را بر عهده داشت اما بعد از مدتی از جمع آبی پوشان جدا شد.

درکنار این خبر عکس دو نفره زرینچه و مددی منتشر شد که سرپرست جدید تیم استقلال حکم خود را از مدیرعامل این باشگاه دریافت می کرد اما ناگهان ورق برگشت!

آقای X که این روزها همه کاره باشگاه استقلال شده است وقتی این خبر را شنید و درحالی که هنوز جواد زرینچه در دفتر باشگاه حضور داشت وارد خیابان سعادت آباد شد.

او بلافاصله با سرعت و عصبانیت وارد دفتر باشگاه شد و با داد و فریاد نسبت به انتخاب جواد زرینچه اعتراض کرد.

طفلکی جواد زرینچه که از همه جا بی خبر بود هنگام خروج دو، سه تا متلک هم از سوی برخی افراد تماشاگرنما شنید تا همان لحظه قید کار کردن در استقلال را بزند.

کاپیتان پرافتخار سابق استقلال بلافاصله استعفاء داد و در خصوص کناره گیری اش از سرپرستی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با من تماس گرفتند و گفتند سرپرست تیم شو و من هم قبول کردم اما بعد از دریافت حکم مسائلی را دیدم که دوست ندارم در این فضا کار کنم.

وی افزود: وقتی آن شرایط را دیدم با خودم کنار آمدم که فضای کار اصلا مناسب نیست. من یک بار این فضا را تجربه کرده‌ام. چند باز به خودم گفتم اگر استقلال مقابل الهلال نتیجه نگیرد می گویند که زرینچه می خواست جای مجیدی را بگیرد.

به نظر می رسد آقای X و مددی مدیرعامل استقلال بر سرانتخاب سرپرست تیم دچار مشکل شده اند و باید دید در نهایت کدامیک موفق می شوند گزینه خود را جانشین نصرالله عبداللهی کند؟!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار