کد خبر: ۱۷۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
مرحله اول پلی اف لیگ 3 برای معرفی چهارمین تیم صعود کننده به لیگ دو کشور شب گذشته پایان یافت و نماینده البرز با برتری مقابل آرتام تبریز تنها یک گام تا صعود فاصله دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شهدای رزکان شنبه شب گذشته در بازی برگشت مرحله اول پلی اف لیگ 3 مقابل حریف تبریزی به برتری 3 بر 2 رسید وبا توجه به تساوی یک بر یک بازی رفت در نهایت خود را به بازی نهایی این مسابقات رساند.

نماینده البرز در این مرحله به مصاف پیام وحدت بیرجند می رود، تیمی که نشان داده عزمی جدی برای صعود دارد و قطعا به مانند دور گروهی نماینده البرز مقابل آنها بازی دشواری را خواهد داشت.

شهدای رزکان پس از اُفتی مقطعی در اواخر دور گروهی که سبب دور ماندن آنها از صعود مستقیم به لیگ دو شد این روزها به دوران اوج خود بازگشته و حال یک گام تا رسیدن به این رقابت ها فاصله دارد.

انگیزه و اراده بازیکنان این تیم در کنار حمایت تمام قد مدیریت باشگاه از بازیکنان و کادر فنی فضایی با نشاط و سازنده در تیم ایجاد کرده وباید دید این تیم می تواند بار دیگر تجربه شیرین صعود به لیگ دو در دو سال قبل را تکرار کند.

با توجه به قرعه کشی صورت گرفته تیم شهدای رزکان البرز در بازی دور رفت و تیم پیام وحدت خراسان جنوبی در بازی دور برگشت مرحله پلی آف نهایی لیگ دسته دوم باشگاه کشور میزبان خواهند بود.

دیدار دور رفت مرحله پلی آف نهایی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور روز پنجشنبه 11 شهریور ماه و دیدار دور برگشت روز سه شنبه 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار