کد خبر: ۱۷۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
عبدالملکی در بازدید از مرکز واکسیناسیون کارگری قم تاکید کرد؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده برای واحد‌های تولیدی گفت: حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا یکی از اولویت‌های اصلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

حل مشکلات تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا اولویت اصلی وزارت کاربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الله عبدالملکی صبح امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون کارگری در قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز فرصتی دست داد که در مرکز واکسیناسیون کارگری در شهرک شکوهیه قم حضور پیدا کنیم و از نزدیک به عزیزان خسته نباشید بگوییم.

وی ادامه داد: نظم بسیار خوبی را در فرایند واکسیناسیون شاهد بودیم که جای قدردانی دارد و انتظار می‌رود کارگران عزیز با حضور در این مرکز نسبت به واکسینه شدن خودشان اقدام کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون برای کارگران در مراکز صنعتی را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: انتظار می‌رود سایر استان‌ها نیز از این اقدام استان قم الگوبرداری کرده و مراکزی را در شهرک‌های صنعتی به این موضوع اختصاص بدهند.

عبدالملکی توجه به تولید در مقطع کنونی را مهم برشمرد و بیان کرد: رفع موانع تولید و آسیب‌های ناشی از کرونا یکی از دغدغه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و برنامه‌های مختلفی در این زمینه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ 112

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار