کد خبر: ۱۷۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
یحیی اعلام کرد اگر باشگاه پرسپولیس ۵۰۰ میلیون نقد داشت می توانست ستاره تیمش را حفظ کند.
خبرورزشی -

یحیی گل محمدی سرمربی موفق پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل استقلال تاجیکستان در مورد مسائل مختلفی حرف زد. یکی از نکات مهمی که یحیی به آن اشاره کرد این بود که اگر باشگاه پرسپولیس ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون پول نقد در حسابش داشت می توانست ستاره تیمش را نگه دارد.

پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی احمد نوراللهی، محمد حسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو را به عنوان بازیکنان تاثیرگذار از دست داد.

در مورد کنعانی زادگان که تقریبا همه می دانند او از چند ماه قبل با باشگاه جدیدش به توافق رسیده بود و آنقدر پیشنهاد الاهلی قطر بالا بود که پرسپولیس نمی توانست حتی نصف این پول را به کنعانی زادگان بدهد.

قضیه مغانلو هم که کاملا مشخص است و پرسپولیس در نگه داشتن این بازیکن توان رقابت با سپاهان را نداشت. باشگاه سانتاکلارا هم وقتی پیشنهاد چرب سپاهان و ناتوانی پرسپولیس در پرداخت پول رضایتنامه را دید بلافاصله به سپاهان جواب مثبت داد. به غیر از موضوع رضایتنامه، پیشنهاد سپاهان به خود شهریار هم به مراتب بالاتر از پرسپولیس بود.

احمد نوراللهی تنها بازیکنی بود که به توافق و تمدید قرارداد با پرسپولیس نزدیک بود و قلبا هم دوست داشت در پرسپولیس بماند ولی باز هم اختلاف رقمی که باشگاه الاهلی دبی به این بازیکن پرداخت خواهد کرد و پولی که پرسپولیس قصد داشت به احمد بدهد اختلافی چند میلیاردی داشت.

به نظر می رسد منظور یحیی از گفتن اینکه باشگاه اگر ۵۰۰ میلیون پول داشت می توانست ستاره تیمش را نگه دارد احمد نوراللهی باشد ولی اینکه اختلاف نوراللهی و پرسپولیس فقط به خاطر ۵۰۰ میلیون بود بسیار دور از ذهن و غیر قابل باور است.

در ضمن همانطور که قبلا نوشتیم به غیر از مسائل مالی، بعضی اتفاقات حاشیه ای و خارج از مسائل مالی هم در ماجرای جدایی نوراللهی از پرسپولیس نقش داشت چرا که اگر احمد قصد جدایی داشت به پیشنهاد بالاتر الاهلی قطر پاسخ مثبت می داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار