کد خبر: ۱۸۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از مشارکت خیران خرمشهری در خرید بیش از ۲ میلیارد تومان تجهیزات حوزه بهداشت و درمان در این شهر خبر داد.

هنگامه پروین؛ با تقدیر از تلاش واحد مشارکت های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مسیر جذب این کمک‌ها، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمامی خیران عزیزی که در این ایام همواره کنار ما بودند و از هیچ کمکی دریغ نکردند نهایت قدردانی را دارم.

وی با اشاره به افزوده شدن یک دستگاه دیالیز توسط خیران به مجموعه درمانی خرمشهر، گفت: این دستگاه به همراه یک ونتیلاتور مبله بزرگسال و ۳۰ کات نوزاد همگی به ارزش ۱ میلیارد تومان توسط موسسه کارساز خریداری و اکنون در مدار خدمت‌رسانی قرار دارد.

وی افزود: تاسیسات دریایی، گمرک، شرکت فولاد جهان آرا، نفت و گاز اروندان، موسسه خیریه بهار خرمشهر و منطقه آزاد اروند نیز در ایام بحران کرونا با خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مجموعه سلامت شهرستان خرمشهر، کمک رسان ما بودند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از تشک بستری، پمپ سرم، ترمومتر، مانومتر، پالس اکسی متر، کپسول اکسیژن، برانکارد، آمبوبگ، لارنگوسکوپ، گوشی پزشکی، فشارسنج، ویلچر، فلومتر، ترالی کپسولی، مانیتور علائم حیاتی، الکتروکاردیوگراف، گوشی پزشکی نوزاد، ماسکNIV و غیره به عنوان برخی دیگر از تجهیزات اهدایی توسط خیران دولتی و شخصی به بهداشت و درمان خرمشهر نام برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار