کد خبر: ۱۸۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم در کرواسی:
ایسنا/آذربایجان شرقی نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم در کرواسی گفت:موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند چرا که باید عامل به قرآن نیز باشیم.

سینا طباخی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کیفیت مسابقات بین المللی کرواسی اظهار کرد: تاکنون در مسابقه‌ای با این سطح و کیفیت حضور نداشتم و تمام تمرکز شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، بر روی حفظ کل قرآن کریم بود.

وی با اشاره به تنگاتنگ بودن مسابقات کرواسی، ادامه داد: قبل از اعزام به این مسابقات، از دوستانی که قبلاً در این رویداد حضور داشتند، تحقیقات لازم را در خصوص چگونگی کسب رتبه انجام دادم  و با توجه به اینکه نمایندگانی از ۳۰ کشور دنیا در این مسابقات حضور داشتند، باید رقیبان بسیاری را پشت سر می‌گذاشتم.

این حافظ کل قرآن کریم خاطرنشان کرد: رقیبان اصلی من از  کشورهای مالزی و آمریکا بودند که عنوان دوم و سوم این دوره را به خود اختصاص دادند و داوران نیز از که شش کشور انتخاب شده بودند و قضاوت بسیار خوبی داشتند و من هیچ نقدی به آنها ندارم.

طباخی در پایان در خصوص برنامه‌های آتی خود گفت: موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند چرا که باید عامل به قرآن نیز باشیم و من تلاش خواهم کرد در مسابقات بین‌المللی ایران نیز به موفقیت دست یابم و  همچنین با راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی، جوانان را در حوزه حفظ قرآن تربیت کنم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار