کد خبر: ۱۸۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۳
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رئیس جمهور کشورمان در پنجمین سفر خود، فردا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

سید علی احمد زاده افزود: حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پنجمین سفر خود فردا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.
وی اظهارکرد: حضور در گلزار شهدای یاسوج، بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی، دیدارهای چهره به چهره و حضور در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

یادآور می شود که دیدار با روحانیون، نخبگان، جوانان، بازدید از برخی پروژه‌ها و حضور در نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور است.

گفتنی است تعدادی از وزاری دولت سیزدهم نیز در این سفر رئیس جمهور را همراهی و به نمایندگی از رئیس جمهور، زیرساخت‌ها و طرح‌های مختلف شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می‌کنند.
به گزارش ایسنا، عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون حضور می یابد، همچنین اوجی وزیر نفت به شهرستان‌های گچساران و باشت، ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی به شهرستانهای کهگیلویه و چرام، عین الهی وزیر بهداشت به شهرستان بهمئی و فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان لنده سفر می کند.
انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار