کد خبر: ۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
یکی از رشته های هنری که مردم ایران توانسته اند در آن خوش بدرخشند و رتبه های بالای جهانی را کسب کنند رشته «آرایش» است. در واقع زنان ایرانی با مشارکت بعضی از برادران، توانسته اند رتبه هفتم دنیا را در زمینه «مصرف لوازم آرایشی در کشور» کسب کنند که اگر چه این موفقیت مورد توجه خیلی ها قرار نگرفته، اما هستند عزیزانی که قدردان این حرکات و سکنات هستند و با تمام وجود سعی در اعتلای بیشتر این موفقیت دارند. رییس انجمن تولیدکنندگان صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی به تازگی خبر داده که بیشتر لوازم آرایشی که به نام خارجی خرید و مصرف می شود در واقع در همین مرز پرگهر خودمان تولید
می شود و به نام خارجی های خاک برسر، به مردم فروخته می شود! مردم هم خوشبختانه با روی باز در هنگام خرید و دهان باز در هنگام مصرف ( برای تمرکز بیشتر در مقابل آینه ) از این محصولات استقبال می کنند و خم هم به ابرو نمی آورند.
به این ترتیب باید گفت که این اولین بار است که همه مردم ایران، از تولید کننده تا دلال و مصرف کننده دست به دست هم داده اند و برای کسب یک مقام جهانی این طور در حال تلاش و کوشش هستند و یک قدم هم عقب نمی گذارند؛  و اگر با همین همت و اقتدار پیش بروند خیلی زود قله های قهرمانی در این رشته هنری را کسب خواهند کرد؛ فقط این وسط یک مشکل کوچک وجود دارد : اینکه ممکن است استفاده از این لوازم تقلبی باعث کمی تا قسمتی بیماری های عجیب و غریب در بین هموطنان شود.
اما چاره ای نیست ، گاهی برای رسیدن به قله های جهانی باید این نوع مشکلات را تحمل کرد، ضمن اینکه یک شعار بزرگ در این مواقع هست که نباید از یاد برد؛ اینکه بعضی ها می گویند «بکش ولی خوشگلم کن» و در این راستا حاضرند انواع و اقسام جراحی های غیرضروری و خطرناک را هم بپذیرند، چه برسد به اینکه از لوازم آرایش تقلبی استفاده کنند.
 پس به تولید کنندگان این نوع لوازم تقلبی این نوید را می دهیم که بدون هیچ دغدغه خاطری به فعالیت افتخار آفرین خود ادامه دهند تا روزهای شکوفایی بیشتر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار