کد خبر: ۱۸۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز:
«موسوی‌زاده» گفت: تشکیل جبهه واحد رسانه‌های انقلابی از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج رسانه است و ازآنجاکه بسیج و رسانه در کنار یکدیگر، زمینه تحقق رسانه تراز انقلاب را فراهم می‌کنند موردتوجه قرار دارد.

بسیج و رسانه در کنار هم، زمینه‌ساز تحقق رسانه تراز انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سید محمدرضا موسوی‌زاده» مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز در نشست با امام‌جمعه شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: اخلاق، سواد رسانه و گفتمان انقلاب از ضرورت‌های امروز جامعه رسانه‌ای است.

وی عنوان کرد: تشکیل جبهه واحد رسانه‌های انقلابی از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج رسانه است و ازآنجاکه بسیج و رسانه در کنار یکدیگر، زمینه تحقق رسانه تراز انقلاب را فراهم می‌کنند موردتوجه قرار دارد.

موسوی‌زاده با اشاره به اهمیت ایجاد فضای انقلابی و سالم بیان داشت: نقدهای تخصصی و مصلحانه می‌تواند فضای انقلابی و سالمی را ایجاد کند. راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز این شهرستان در قالب گروه اساتید، کارشناسان و ... زمینه رفع مشکلات و پیگیری مطالبات به‌حق مردمی را فراهم می‌کند. 

«محمدرضا پیشگاهی» مسئول کانون بسیج رسانه ساوجبلاغ نیز در این دیدار گفت: در بدو تشکیل جبهه انقلابی ساوجبلاغ یک هیئت اندیشه‌ورز متشکل از اساتید، صاحب‌نظران و اساتید دانشگاهی تشکیل شد تا با دقت و توجه بیشتری مشکلات این شهرستان دیده شود و با راهبری بسیج استان جریان سازی مفید و مناسبی در جهت رفع مشکلات ایجاد شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار