کد خبر: ۱۸۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد گفت: ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی در قالب ۲۹ فقره پرداخت‌شده است که با پرداخت این میزان وام برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز، سرهنگ مهدی الهی راد در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار کرد: سالیان سال است که دشمن در همه حوزه‌های جنگ نرم، شبکه‌های اجتماعی، ماهواره‌ای، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی جبهه‌ای را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

وی گفت: رسانه‌ها دراین‌بین نقش اصلی در روشنگری و امیدآفرینی دارند، بنابراین باید رسالت محور به رسانه نگاه شود، که شامل دفاع از انقلاب اسلامی، جلوگیری از تحریف، نمایش پیشرفت‌های نظام، اشاعه تفکر جهادی و انقلابی در سراسر جهان باید دغدغه اصلی یک رسانه باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد در ادامه افزود: ۴۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در قالب بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و ... به اقشار کمتر برخوردار کمک شده است و در سال جاری نیز ۵ هزار بسته معیشتی توزیع‌شده است.

وی از فعالیت ۵۰۰ گروه جهادی در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۵ واحد از مسکن محرومان در بجنورد بازسازی و مرمت‌شده است.

سرهنگ الهی راد از واگذاری ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی خبر داد و تصریح کرد: این وام در قالب  ۲۹ فقره پرداخت‌شده است که با پرداخت این میزان وام برای ۳۵ نفر اشتغال‌زایی شده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار