کد خبر: ۱۸۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:
«رستمیان» با بیان اینکه زمان زیادی از ابلاغ قانون بند «د» تبصره 20 در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.

دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در نشست هماهنگی تبدیل وضعیت ایثارگران با بیان اینکه زمان زیادی از ابلاغ قانون بند «د» تبصره 20 بودجه سال 1400 در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران می‌گذرد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها باید به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کنند، افزود: این موضوع دارای مصوبه بوده و بودجه موردنیاز آن نیز تأمین شده است بنابراین کم‌کاری یا بی‌توجهی از سوی مسئولان به بهانه کمبود بودجه پذیرفتنی نیست. با اجرای این قانون بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال ایثارگران مرتفع می‌شود، لذا باید تمام تلاش خود را در راستای تبدیل وضعیت ایثارگران بکار گیریم. ما امروز مدیون ایثارگران هستیم و برای خدمت‌رسانی به آن‌ها نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: امروز یکی از مشکلات عمده ایثارگران اشتغال است که باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم. استاندار البرز در زمینه اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر شخصاً پیگیر است و این موضوع موردتوجه ویژه‌ای قرار دارد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار