کد خبر: ۱۸۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: همه ی مکان‌ها یعنی نمایشگاه ها، اماکن گردشگری، جشن‌ها در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری که زمینه ساز ایجاد تجمع باشد، تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید صفایی با اشاره به اینکه بازگشایی اماکن گردشگری در صورت تغییر رنگ بندی‌ها منوط به مجوز ستاد کرونا است، گفت: بازگشایی اماکن گردشگری در صورتی که شرایط رنگ بندی کرونا بهبود پیدا کند و بر اساس دستورات ستاد کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عمل خواهیم کرد.

صفایی به آسیب‌های ناشی از کرونا در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی اشاره کرد و افزود: پیگیری خسارت‌های ناشی از کرونا در حوزه گردشگری هستیم هر چند فعالان این عرصه برای سلامت مردم با میراث فرهنگی و گردشگری همکاری دارند.

این مسئول با بیان اینکه شهرستان دنا در وضعیت مناسب‌تر کرونا قرار دارد، اما ازدیاد جمعیت در آن شهرستان سبب افزایش مسافر در سایر شهرستان‌ها می‌شود، گفت: اگر فعالیت‌های گردشگری در شهرستان دنا و حضور مسافر در این شهرستان وجود داشته باشد شاهد حضور مسافران در دیگر نقاط استان خواهیم بود بنابراین هیچ مسافر و گردشگری در استان در این شهرستان پذیرش نخواهیم داشت.

وی افزود: مبالغ ریالی خسارت به حوزه گردشگری در حال برآورد اولیه است و به محض بررسی خسارت‌ها اعلام خواهد شد.

 

برچسب ها: اماکن گردشگری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار