کد خبر: ۱۸۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
استاندار تهران گفت: اساسا ۱۳ آبان یعنی اتکای به مردم و به سخره گرفتن آمریکا و این روز سالروز استواری یک ملت در برابر ظلم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محسن منصوری در مراسم ۱۳ آبان در مسجد جامع ورامین با بیان اینکه این انقلاب هرچه دارد از نعمت امام راحل(ره) و رهبری های داهیانه معظم رهبری است، اظهار داشت: مصحف انقلاب اسلامی سرشار از برگ های زرین است و ۱۳ آبان یکی از این ایام است، مردم دشت ورامین انصافا از ابتدا پای انقلاب و‌ نظام ایستاده اند.

وی افزود: مردم اتفاقات استکبارستیز فراوانی را در دوران انقلاب رقم زدند که در نتیجه منتهی به پیروزی انقلاب شد و این اتفاقات برخلاف تحولات بین المللی آن زمان و منبعث از ظرفیت های زیاد مردم و ارتباط بی واسطه مردم و امام و بعد مقام معظم رهبری است.

استاندار تهران با بیان اینکه اتفاقات بزرگی نظیر ۱۳ آبان با کمترین امکانات رخ داد و ۱۳ آبان یک شروع بود و هرگز پایانی ندارد، عنوان کرد: ۱۳ آبان مولفه هایی نظیر اتکا به ظرفیت مردم دارد و اگر بر این اساس حرکت کنیم کشور به درستی اداره می شود.

منصوری سپس گفت: نادیده گرفتن ظرفیت مردم و بعضا چشم دوختن به دست بیگانه و بیهوده مذاکره کردن با قدرت های استکباری کشور را از توسعه عقب انداخت.

وی با اشاره به اینکه نقشه استکبار این است که با عقب نشینی مردم از مواضع ضد استکباری کشور را از رشد بازدارد، افزود: نابسامانی در مسائل اقتصادی ناشی از اتکای به بیگانه بود، نباید توانایی های مردم را نادیده گرفت و برسر دو راهی باخت باخت باشیم.

استاندار تهران تصریح کرد: روح ۱۳ آبان روح استقامت است و ملت ایران در یک میدان مبارزه مستمر تاریخی قرار دارد که البته مصادیق آن متفاوت است و یک روز ۱۳ آبان و روز دیگر فتنه های پیچده دیگری را شاهد هستیم که عبور از این بزنگاه ها جز با دادن هزینه میسر نیست.

منصوری خاطرنشان کرد: عبور از مشکلات با وادادگی و حرکت مورچه وار میسر نیست و در کشور نیاز به تحول مدیریتی داریم و باید به مردم متکی باشیم.

وی با بیان اینکه نمی توان با تمرکز مدیریتی کشور را اداره کرد و باید به مردم اعتماد کنیم و برای اداره کشور به مردم اتکا کنیم؛ اظهار داشت: حرکت مردم رو به جلو و مقتدرانه است هرچند ممکن است به لحاظ معیشتی و اقتصادی شرایط مناسبی نداشته باشیم اما راه اداره کشور وادادگی نیست.

استاندار تهران اظهار داشت: اساسا ۱۳ آبان یعنی اتکای به مردم و به سخره گرفتن آمریکا و این روز سالروز استواری یک ملت در برابر ظلم است.

منصوری ادامه داد: ورامین در همه اداوار انقلاب پیشتاز بوده و باید در زمینه های اقتصادی نیز پیشتاز باشد و فرصت تاریخی در فضای مودت و همدلی بین همه قوا در جریان است.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی از تشریفات که در بدو ورود اینجانب به شهرستان ورامین و قرچک صورت گرفت پذیرفتنی نیست، چرا که منزل پدری من در ورامین است و نیازی به تشریفات نیست.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار