کد خبر: ۱۸۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
مهر گزارش می دهد؛
مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال که مصادف بود با عملیات قهرمانانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان، بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شعار «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا» در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد.

اجتماع مردمی ۱۳ آبان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در بیش از ۸۰۰ شهر کشور برگزار شد. شعار «مرگ بر آمریکا»، «ایستادگی و مقاومت مردم ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا است»، برای اجتماعی مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان تعیین شده بود.

مراسم امسال از این جهت حائز اهمیت بود که مصادف شده بود با عملیات قهرمانانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دریای عمان، عملیاتی که مانع از دزدی دریایی آمریکا و توقیف نفتکش ایرانی شد. مراسم یوم الله ۱۳ آبان بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت.

الجزیره

خبرگزاری الجزیره با پوشش تجمع امروز مردم انقلابی ایران در سالروز یوم الله ۱۳ آبان، به سخنان سردار سلامی اشاره کرد و نوشت: سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدامات تجاوزکارانه آمریکا در منطقه طی چند دهه اخیر را محکوم کرد.

تکمیل می شود...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار